کد خبر: 1003339
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی
مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: ۸۰ هزار بسته معیشتی با همت اقشار مختلف مردم و جهادگران در استان مرکزی توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: ۸۰ هزار بسته معیشتی با همت اقشار مختلف مردم و جهادگران در استان مرکزی توزیع شد.

امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در آیین رزمایش کمک مومنانه در دانشگاه اراک اظهار داشت: مقام معظم رهبری از ابتدای شیوع بیماری کرونا با سه راهبرد مهم از جمله دعوت عموم مردم به رعایت نکات بهداشتی و کمک به مدافعان سلامت و تشویق آنها، دعوت از نیروهای مسلح، بسیج مردمی و گروه‌های جهادی و پیشنهاد برگزاری رزمایش کمک مومنانه شرایط را به گونه‌ای مدیریت کردند که تهدید کرونا به یک فرصت ارزشمند تبدیل شد.

وی افزود: هدایت‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری نشان داد که ولایت فقیه می‌تواند در حل مشکلات راهگشا باشد و  خوشبختانه ما توانستیم در مسیری که ایشان مشخص کردند به خوبی پیش رویم.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی تصریح کرد: امروز به واسطه حضور گسترده مردم شاهد انجام اقدامات بسیار ارزشمندی در کشور هستیم و استان مرکزی نیز در این شرایط خوش درخشید که بیش از 80 هزار بسته معیشتی تاکنون با همت اقشار مختلف مردم و جهادگران در سطح استان توزیع شده است.

محترمی بیان کرد: مردم به عنوان مولفه اصلی قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران همواره با حضور خود نشان داده‌اند که از دل تهدیدات می‌توانند فرصت‌ها را ایجاد کنند و جهادگران استان مرکزی از ابتدای شیوع کرونا نقش‌آفرینی بسیار گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف داشتند.

وی ادامه داد: جهادگران بسیجی استان مرکزی با راه‌اندازی 70 کارگاه تولید ماسک که از روزهای ابتدایی شروع به فعالیت کردند و بیش از 1 میلیون و هفتصد هزار ماسک تولید کردند که پس از ضدعفونی به دست مردم رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر