کد خبر: 1003315
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
رئیس شورای شهر چهاردانگه خبرداد:
حامد عیسوند گفت: احداث ایستگاه مترو و تقاطع غیرهم سطح مهمترین پروژه های چهاردانگه در سال جاری است.
بهاره عشقی صابر

 حامد عیسوند رئیس شورای شهر چهاردانگه اظهار داشت: احداث پروژه های ایستگاه مترو شهر چهاردانگه و تقاطع غیرهمسطح ابتدای شهرک صنعتی، مهمترین اولویت اجرای طرح‌های عمرانی سال جاری شهرداری است .

عیسوند با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو چهاردانگه افزود: در پی توافقات صورت گرفته برای اجرایی شدن احداث خط مترو آزادگان به اسلامشهر در امتداد خط ۳ مترو تهران، مقرر شد تا ایستگاه مترو هر شهر توسط شهرداری همان منطقه احداث و تکمیل شود، در این راستا احداث ایستگاه مترو چهاردانگه با انعقاد قراردادی بین شهرداری چهاردانگه با قرارگاه خاتم الانبیا (ص)آغاز شده است.

 وی بیان کرد: برای احداث ایستگاه مترو چهاردانگه اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان برآورد شده که مبلغ ۴۰ میلیارد تومان آن در بودجه سال ۹۹ شهرداری پیش‌بینی شده و سعی بر آن است که این مبلغ از منابع درآمدی شهرداری اعم از فروش اموال و املاک و جذب درآمدهای پیش بینی شده در بودجه تامین و مابقی آن در سال‌های آتی تامین شود .

رئیس شورای شهر چهاردانگه تاکید کرد: با توجه به اینکه قرارداد احداث و تکمیل ایستگاه مترو چهاردانگه دو ساله منعقد شده، در صورت تامین منابع مالی پروژه می‌توان شاهد احداث و بهره‌برداری این پروژه مهم و حیاتی برای منطقه طی یک سال آینده بود.

 وی با اشاره به اینکه رفع معضل ترافیک محور آیت الله سعیدی به عنوان یکی از مهمترین انتظارات مردم از مجموعه شورا و شهرداری است، تصریح کرد: به منظور رفع کاهش معضل ترافیک و ایجاد دسترسی آسان تر برای شهروندان منطقه چهاردانگه، تقاطع غیر همسطح در ابتدای ورودی شهرک صنعتی احداث می شود که قرارداد احداث این تقاطع با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) منعقد و به زودی عملیات اجرایی این طرح آغاز می‌شود.

نماینده مردم در پارلمان شهری چهاردانگه گفت: احداث ایستگاه مترو و تقاطع غیر هم سطح شهر چهاردانگه به عنوان مهم‌ترین طرح‌های عمرانی این منطقه است و در دستور کار شهرداری در سال جاری قرار گرفته و پس از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری از جمله اقدامات شورا و شهرداری خواهد بود.

 وی با اشاره به عدم فعالیت پروژه سینمایی گلشهر بیان کرد: پروژه مجموعه سینمای گلشهر در زمانی آغاز شد که درآمد شهرداری بالا و قانون تجمیع عوارض نیز ایجاد نشده بود، که در سال‌های بعد با توجه به آسیبی که به درآمد شهر از لحاظ اجرای این قانون وارد شد، بودجه کمی برای احداث این پروژه در نظر گرفته شد که پس از حدود ۱۵ سال اکنون قریب به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عیسوند با تاکید بر پیگیری‌های انجام شده، افزود: امیدواریم قسمت سالن سینمایی این مجموعه که از لحاظ فیزیکی به اتمام رسیده و در انتظار اخذ مجوزهای لازم از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان آتش‌نشانی است، به زودی و در طی دوران فعالیت این دوره شورای اسلامی شهر به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر همیشه در خدمت مردم منطقه بوده و هستند، تاکید کرد: در این دوره از فعالیت شورا سعی کرده ایم پروژه هایی را استارت بزنیم که بتوانیم در طول عمر این شورا به سرانجام برسانیم و پروژه های نیمه تمام را به امید خدا با تدابیری که اتخاذ شده تلاش می‌کنیم تکمیل و یا حداکثر به ۹۰ درصد پیشرفت اجرایی برسانیم. رئیس شورای شهر چهاردانگه با اشاره به تحقق حدود ۵۶ میلیارد تومان از بودجه شهرداری در سال گذشته، خاطرنشان کرد: بودجه سال ۹۹ شهرداری چهاردانگه با توجه به شرایط و نرخ تورم جامعه و معضلات اقتصادی که کشور را در بر گرفته و منابع درآمدی شهر، حدود ۸۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای سال مالی شهرداری پیش‌بینی و تصویب شده که امیدواریم محقق شود تا بتوان پروژه‌های در دست احداث را تکمیل و به سرانجام رساند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر