کد خبر: 1003145
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

با بهتر شدن وضعیت کورونا در کشور، ستاد ملی مبارزه با کورونا به مرور زمان و با رعایت پروتکل های بهداشتی، مجوز فعالیت مراکز تفریحی، مذهبی و گردشگری را مرحله به مرحله صادر می کند. بعد از بازگشایی پارک ها و مدارس و مساجد، اکنون نوبت به مراکز اقامتی رسیده است. از بین مراکز مختلف اقامتی در کشور، هتل ها به دلیل رعایت استانداردهای بهداشتی مورد تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند. به همین دلیل، بخشنامه بازگشایی مرحله به مرحله هتل های شهرهای مختلف نیز صادر شده است.

نکته مهم در مورد مراکز اقامتی، شرایط اقتصادی مردم می باشد. تقریبا تمام اقشار جامعه از پاندمی کووید-19 آسیب دیده اند. در اقدامی تحسین برانگیز، جامعه هتل های ایران از 28 اردیبهشت ماه تا 1 خرداد ماه؛ قیمت هتل های خود را کاهش شدید داده اند تا عموم مردم بتوانند از خدمات امن اقامتی در محل های مورد تایید وزارت بهداشت، بهره مند گردند.

این کاهش شدید قیمت فرصت مناسبی را برای افرادی که به منظور گردش یا ماموریت کاری قصد  مسافرت دارند با مهیا می سازد تا با قیمت مناسب در هتل های مورد تایید وزارت بهداشت، اقامت کنند. برای اطلاع از قیمت ها و مقایسه هتل ها می توانید از سایت هتل یار که نماینده رسمی هتل های ایران می باشد، استفاده نمایید. برای ورود به سایت هتل یار روی لینک زیر کلیک کنید :
https://hotelyar.com/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار