کد خبر: 1003089
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس گفت: پارکینگ مکانیزه فلکه سوم فردیس به این شهرداری تحویل داده شد.

علی امیری ضمن عرض تسلیت لیالی قدر، اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس تازه تأسیس است و پیش از این مدیریت امور حمل نقل عمومی شهر فردیس در اختیار کرج بود، اقدامات بی شماری در راستای انتزاع این سازمان در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس ادامه داد: در گام اول انتزاع سازمان حمل و نقل شهرداری فردیس، تاکسی‌های مربوط به این شهر از کرج جدا و به شهر فردیس منتقل شدند.

امیری با اشاره به اینکه پارکینگ مکانیزه فلکه سوم شهر فردیس نیز به مدیریت شهری فردیس تحویل داده شد، بیان کرد: این پارکینگ تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و تحویل بخش خصوصی می‌شود.

وی تعداد مراکز CNG در شهر فردیس را سه مورد برشمرد و افزود: تمامی این موارد را تحویل می‌گیریم و درآمد حاصل از این جایگاه‌های سوخت به حساب شهرداری فردیس واریز می‌شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس در بخش دیگری به اهمیت حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: این مهم به طور مستقیم با اقشار مختلف مردمی در ارتباط است از این رو باید تمام توان خود را برای بهبود کیفیت خدمات رسانی به کار گیریم.

امیری با بیان اینکه ۵۹۵ تاکسی در فردیس وجود دارد، اضافه کرد: از این جهت ۷ خط تاکسی از مبدأ فردیس به کرج، به شهر فردیس اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: با اضافه شدن این خطوط تاکسی در مجموع هزار تاکسی در سطح شهر فردیس فعال خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار