کد خبر: 1002896
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
برخورد تریلی با کامیون با ۲ کشته و کشف ۲ تن گردوی قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق گفت:در اثر تصادف تریلی با کامیون در اتوبان پیامبر اعظم(ص) 2 تن کشته و 2 تُن گردوی قاچاق کشف شد .

 علی اسدیان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف فوتی، ماموران گشت کلانتری و پلیس راه، برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه، یک دستگاه کامیونت فوتون در اتوبان پیامبر اعظم(ص) با یک دستگاه تریلی برخورد کرد و در نتیجه، راننده کامیونت فوت و سرنشین آن مصدوم شدند که متاسفانه در مسیر انتقال به بیمارستان هر 2 جان باختند.

اسدیان خاطرنشان کرد: علت نامه تصادف برابر اعلام کارشناسان پلیس راه خواب آلودگی راننده تریلی و عدم توجه به جلو بوده که پس از برخورد با گاردریل در طرف دیگر اتوبان با کامیونت برخورد کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران به بار کامیون مشکوک شده و در بازرسی از آن  2 تُن گردو قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش این محموله را یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده اند، با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست ، موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه 197 در میان بگذارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها