کد خبر: 1002826
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
وزیر سابق صنعت که امروز برکنار شد، در نامه‌ای به رئیس جمهور دلیل برکناری خود را عدم توفیق در گرفتن رای مجلس برای تشکیل وزارت بازرگانی اعلام کرد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: رضا رحمانی که امروز با حکم حسن روحانی رئیس جمهور جای خود را به حسین مدرس خیابانی داد و از وزارت صنعت، معدن و تجارت کنار رفت در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس جمهور نوشت: با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حتماً مستحضرید که در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۹۹ جناب آقای واعظی با این جانب تماس و تهدید کردند در صورت رأی نیاوردن طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس شورای اسلامی شما برکنار خواهید شد و لازم است در این فرصت با لابی، نمایندگان خصوصاً نمایندگان آذری‌زبان را قانع و برای این طرح رأی بگیرید. بنده هم عرض کردم مجلس که زیر نظر بنده نیست و بنده مشکلی با موضوع ندارم. امروز ۲۲ اردیبهشت ۹۹ که اینجانب در جلسه توسعه صادرات دفتر معاون اول محترم حضور داشتم مجدداً جناب آقای واعظی تماس گرفتند و اعلام نمودند استعفا بدهم.
 
مخالفت مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی دلیل برکناری وزیر سابق صنعت/ استعفا ندادم

به استحضار می‌رسانم حجت شرعی برای استعفا نمی‌بینم و کماکان مثل ۱۹ ماه و سالیان گذشته با تمام توان آماده خدمت‌گذاری بوده و به ویژه در شرایط سخت کشور و تجربیات گران‌بهایی که اندوخته‌ام کماکان آماده فداکاری و خدمت‌گذاری شبانه‌روزی به مردم عزیزمان هستم.

از اینکه در دوره حدود ۱۹ ماهه مسئولیت اینجانب علی‌رغم برنامه‌ریزی‌های دشمنان نظام و انقلاب برای تعطیلی تولید کشور به مدد الهی و تلاش شبانه‌روزی همکاران صدیقم نسبت به حفظ افزایش و رونق تولید و تولید کالای اساسی و مایحتاج عمومی کشور به ویژه عبور از تحریم و حوادث مختلف و علی‌الخصوص بحران کرونا که مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است، به خود می‌بالم و در تعجب هستم که چرا علی‌رغم حصول نتایج درخشان و قابل افتخار می‌بایست اینگونه بنابه انگیزه‌های سیاسی تحت فشار قرار گیرم.

در هر حال هر تصمیمی که بگیرید برای اینجانب محترم است و کماکان خود را خدمت‌گذار عاشق ملت بزرگ ایران و سرباز ولایت می‌دانم.

رضا رحمانی

۲۲ اردیبهشت ۹۹
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار