کد خبر: 1002825
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد
 مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا میزان خسارت وارد شده به بخش‌های مختلف ورزش استان مرکزی ۲۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا میزان خسارت وارد شده به بخش‌های مختلف ورزش استان مرکزی ۲۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

عابد حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در استان مرکزی طبق مصوبات پدافند زیستی استان مرکزی و رعایت حقوق شهروندی تمامی هیأت‌ها، سالن‌ها و باشگاه دولتی و خصوصی، مسابقات و تمرین‌های ورزشی تعطیل شده و در طی این دو ماه همانند سایر صنوف به این بخش خساراتی وارد شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان کرد: اخیراً با توجه به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در ورزش کشور میزان خسارت وارد شده به ورزش استان در مجموع نزدیک به ۲۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

حقدادی گفت: در مجموع ۵۳۴ باشگاه در استان مرکزی وجود دارد که شامل ۹۰ باشگاه بانوان، ۲۰۵ باشگاه مربوط به آقایان و ۲۱۰ باشگاه دومنظوره است که در این مدت با تعطیلی مواجه بودند.

به گفته وی، بر اساس تصمیم‌گیری دولت به‌منظور جبران خسارت باشگاه‌های ورزشی خصوصی، تسهیلات از سوی بانک‌های عامل به مدیران باشگاه‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: بنا به مصوبه دولت به باشگاه‌های خصوصی به میزان هر پرسنلی که دارند و حق بیمه پرداخت می‌کنند، تا سقف ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات برای سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت با سود ۱۲ درصد پرداخت می‌شود که هشت میلیون آن برای حقوق و هشت میلیون برای هزینه باشگاه‌ها است.

حقدادی عنوان کرد: مدیران باشگاه‌های فعال خصوصی استان می‌توانند به‌منظور دریافت این تسهیلات به ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های خود مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود در این زمینه اقدام کنند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار