کد خبر: 1002805
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
مؤسسه فرهنگی انتشاراتی امیرالمؤمنین (ع) به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع) کتاب فرهنگ سخنان امام حسن مجتبی (ع) نوشتۀ مرحوم محمد دشتی را تا پایان ماه مبارک رمضان با تخفیف ۵۰% عرضه می‌کند.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: مؤسسه فرهنگی انتشاراتی امیرالمؤمنین (ع) در قم، که با همت والای مترجم شهیر نهج‌البلاغه مرحوم استاد محمد دشتی تأسیس و تا هم اکنون به نشر معارف نهج‌البلاغه و سخنان معصومین علیهم السلام کمر همت بسته است به مناسبت میلاد با سعادت کریم آل طه، تعداد محدودی از کتاب گرانسنگ فرهنگ سخنان امام حسن مجتبی (ع) از جمله تألیفات مرحوم استاد محمد دشتی را که برای اولین بار با ویژگی‌های منحصربه‌فرد به زیور طبع آراسته شده است، با قیمتی بسیار مناسب و تخفیف ۵۰% (فقط تا پایان ماه مبارک رمضان) به علاقه‌مندان معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تقدیم می‌نماید.

از جمله عناوین زیبا و کاربردی این کتاب می‌توان به ازدواج فرزندان آدم (ع)، فضیلت لحظه افطار، نشانه‌های ظهور، مهربانی با حیوانات، آداب تغذیه، آداب مهمانی، صلح چرا؟، تعریف سیاست و علت ترس از مرگ و... اشاره کرد.

برخی از ویژگی‌های منحصردبه‌فرد این کتاب عبارت است از: انتخاب احادیث مستند و متناسب با کلام شیعه، ترجمه روان، عنوان‌دار شدن احادیث، مقدمه‌چینی و نتیجه‌گیری به سبک داستان راستان و فهرست موضوعی مطالب و...
ناشر این کتاب قیمت پشت جلد را با رعایت اوضاع نابسامان اقتصادی ۵۹ هزار تومان یعنی کمتر از عرف بازار کتاب تعیین نموده و این در حالی است که این کتاب در قطع وزیری، با جلد سخت و روکش سلفون و در ۵۱۲ صفحه چاپ شده است.

علاوه بر قیمت مناسب کتاب ناشر در جشنواره تخفیفی خود ۵۰% تخفیف ویژه

(فقط تا پایان ماه رمضان) در نظر گرفته است که قیمت نهایی این اثر را به ۲۹۵۰۰ تومان رسانده است که در نوع خود قیمت مناسبی است و پس از پایان ماه رمضان این تخفیف ۳۰% کاهش یافته و قیمت اثر به ۴۱۵۰۰ تومان می‌رسد.
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب ارزشمند می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۱۵۳۶۱۸۲ تماس گرفته و یا در نرم افزار واتس اپ پیام ارسال نمایند و در دیگر نرم افزار‌های فضای مجازی با آیدی h۳۱۱۹d@ با ناشر در تماس باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار