کد خبر: 1002804
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
حجت الاسلام قمی گفت: پس از پی‌گیری و مطالبه مستمر مردم و گفتگو‌های متعدد با وزیر محترم بهداشت، تصمیم گرفته شد تا از سه‌شنبه تمامی مساجد کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند.
به گزارش جوان آنلاين به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغت اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: پس از پی‌گیری و مطالبه مستمر مردم متدین کشورمان و گفتگو‌های متعدد با وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی و در پی تذکر رهبر معظم انقلاب و برای برپا شدن مجالس شب‌های قدر و در پی گفت‌وگوی تکمیلی امروز بنده با دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت؛ راهکار‌های عملی بازگشایی مساجد و دیگر اماکن مقدس و مذهبی کشور مطرح شد.

وی افزود: موضوع بازگشایی مساجد کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان همواره مد نظر سازمان تبلیغات اسلامی بوده و در گفتگو‌ها با مسئولان بهداشتی به ویژه وزیر بهداشت عنوان شده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
0
0
در خصوص مسائل مادی و آنچه برای جسم است ، هم برنامه داریم ، هم ریسک می نمائیم ، هم شتاب در عمل داریم ، هم خود را متعهد میدانیم ، هم جسارت به خرج می دهیم و.....
اما در خصوص مسائل معنوی و آنچه مربوط به روحمان است ، نه برنامه داریم ، نه ریسک می نمائیم ، نه شتاب در عمل را می پذیریم ، نه خود را متعهد می دانیم ، نه جسارت به خرج می دهیم و.....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار