کد خبر: 1002755
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت:برای اتمام پروژه چهار خطه گردنه صلوات آباد سنندج ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است براساس برنامه‌ریزی در صورت تامین اعتبارات لازم تا مهرماه امسال به غیر از تونل اول، بقیه مسیر به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدصدیق ثابتی در حاشیه بازدید از پروژه گردنه صلوات‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج، اظهار کرد: روند پیشرفت کار مثبت است و امیدواریم هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: پروژه  چهار خطه گردنه صلوات‌آباد سنندج  بخشی از کریدور شرق به غرب کشور است که کار ساخت این کریدور از مشهد تا تهران به پایان رسیده است.

وی افزود: فاز دوم آن از تهران تا همدان نیز زیر بار ترافیک رفته و در مسیر همدان تا مریوان ۲۱ کیلومتر گردنه صلوات‌آباد سنندج و محور سنندج ـ مریوان باقیمانده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم این پروژه را به اتمام برسانیم، اضافه کرد: این پروژه به طول 21 کیلومتر در سه قطعه به طول 9.2 کیلومتر، 5.4 و 6.2 در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: در حال حاضر چیزی حدود 12 کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی انجام شده است.

ثابتی تصریح کرد: این پروژه با توجه به توپوگرافی منطقه برای سرعت و بزرگراه طراحی نشده است، بلکه تنها فایده آن حل مشکل ترافیکی در گردنه صلوات‌آباد است.

وی افزود: برای این پروژه تاکنون حدود 54 میلیارد تومان هزینه شده است که 80 درصد از این میزان پرداخت شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در ادامه خاطرنشان کرد: برای اتمام و ادامه کار در این پروژه حدود 60 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

ثابتی عنوان کرد: در برنامه داریم که تا مهرماه به غیر از تونل اول، بقیه مسیر را به بهره‌برداری برسانیم.

وی در پایان اظهار کرد: در همه نقاط کردستان با توجه به توپوگرافی منطقه ساخت راه هزینه بیشتری نسبت به استان‌های دیگر دارد که این خود باعث هزینه‌بر بودن ساخت راه در استان شده است.

انتهای پیام/82/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر