کد خبر: 1002734
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۴ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۲۱۸ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ در این گزارش جدیدترین آمار جهانی کرونا در روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۹ را خواهید خواند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۴ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۲۱۸ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲۸۳ هزار و ۸۷۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون یک‌میلیون و ۴۹۳ هزار و ۴۹۰ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۰ هزار و ۳۲۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۳۶۷ هزار و ۶۳۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۸۰ هزار و ۷۸۷ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش یک هزار و ۸۸۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۶۴ هزار و ۶۶۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۶ هزار و ۶۲۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور انگلیس با افزایش ۳ هزار و ۹۲۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱۹ هزار و ۱۸۳ مبتلا رسیده و به جایگاه سوم در جهان صعود کرده است؛ تاکنون ۳۱ هزار و ۸۵۵ انگلیسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های ایتالیا، روسیه، فرانسه، آلمان و برزیل نیز به ترتیب با ۲۱۹ هزار و ۷۰، ۲۰۹ هزار و ۶۸۸، ۱۷۶ هزار و ۹۷۰، ۱۷۱ هزار و ۷۸۹ و ۱۶۲ هزار و ۶۹۹ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۲۵۶ هزار و ۳۳۶، ۱۷۶ هزار و ۴۳۹ و ۱۴۵ هزار و ۶۰۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار