کد خبر: 1002712
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر فردیس:
رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر فردیس گفت: اصلاح نامگذاری خیابان های فردیس به طور ویژه در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار دارد.

سید حمید یعقوبی در جلسه کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر فردیس که روز یکشنبه برگزار شد، با اشاره به جمعیت نیم میلیون نفری فردیس، اظهار کرد: برای نامگذاری معابر شهری به طور صحیح، باید از تجربیات کلانشهرهای موفق در این امر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی معابر شهر فردیس دارای نام های تکراری هستند، درصدد هستیم با تحقیق کاربردی در این خصوص اقدامی اساسی در رابطه با نامگذاری معابر انجام دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه برخی معابر دارای نام های قدیمی هستند و این نام در جامعه شهری نهادینه شده است، اضافه کرد: با توجه به این مهم در نظر داریم تنها نسبت به تغییر نام های تکراری معابر اقدام کنیم.

وی همچنین گفت: لازم است از نام های شهدا برای معابر جدید الاحداث استفاده شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه آدرس معابر در برخی شهر ها مانند اصفهان، مشهد و غیره بسیار سر راست و دقیق است اما در شهر فردیس آدرس ها اینگونه نیست، تصریح کرد: الگوبرداری از کلانشهر هایی که نامگذاری صحیحی بر معابر دارند برای نامگذاری معابر شهر فردیس در دستور کار است.

وی با اشاره به زوج و فردی معابر و ناهمگونی نام برخی خیابان ها در بلوار های فردیس، تاکید کرد: در صدد هستیم علاوه بر تغییر این نام ها، پروژه های بزرگی همانند جاده کشتارگاه را به نام بلوار شهدای اقتدار و غیره نامگذاری کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار