کد خبر: 1002429
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
دروازه‌بان پرافتخار چلسی عنوان کرد سران این تیم اجازه ندادند تا در چلسی از فوتبال خداحافظی کند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: پتر چک، دروازه‌بان پیشین تیم چلسی موفق شد عناوین قهرمانی زیادی را با این تیم به دست بیاورد. از چندین قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و جام حذفی تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کلکسیون افتخارات او را کامل می‌کند. با این حال او در اواخر حضور در چلسی جایگاه نخست را از دست داد و تیبو کورتوا بلژیکی به عنوان دروازه‌بان نخست به میدان رفت.

پتر چک با یادآوری اتفاقات سال آخر دوره حضور در چلسی گفت: من دوست داشتم در چلسی از فوتبال خداحافظی کنم. در اردوی پیش فصل کاملا آماده بودم ولی تصمیم گرفته شد تیبو کورتوا به جای من درون دروازه قرار گیرد. باشگاه تیبو کورتوا را به عنوان آینده دروازه‌بانی خود در نظر گرفته بود و کاری نتوانستم بکنم. من واقعا آماده بودم و دوست داشتم برای تیم بازی کنم و به همین خاطر یکی از سخت‌ترین تصمیم‌های زندگی را گرفتم و راهی آرسنال شدم.

او در بخش دیگری از سخنانش درباره شکستن سر خود در سال ۲۰۰۶ از سوی استیفن هانت که باعث شد او کلاه محافظ به سر کند گفت: برای اولین‌بار می‌خواهم یک چیزی بگویم که تا به حال هیچکس نمی‌داند. من قبل از آن مصدومیت هر دو کتفم شکسته بود و مصدومیت سختی داشتم ولی کسی خبر نداشت و بعد از آن نیز جمجمه‌ام آسیب دید که مصدومیت سنگینی بود و پشت سر گذاشته شد.

پتر چک بعد از چندین سال حضور در چلسی راهی آرسنال شد و در این تیم لندنی نیز بازی کرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار