کد خبر: 1002389
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
پزشک معالج سهراب مرادی عنوان کرد این وزنه‌بردار هم‌چنان از راه دور تحت کنترل است و اکنون که المپیک به تعویق افتاده می‌توانیم بدون فشار وزنه‌ها را برای او کم کم بالا ببریم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: دکتر بابک امینی در باره‌ی وضعیت سهراب مرادی پس از گذشت چند ماه از عمل جراحی کتف و درمان مصدومیت کمر او بیان کرد: سهراب مرادی ابتدا برای درمان مصدومیت از ناحیه کمر به آلمان آمد که در ماه‌های مارس و آوریل تحت درمان قرار گرفت و پس از آن توانست وزنه‌های بالایی را بزند، اما این بار به دلیل در رفتگی کتف و پارگی تاندون‌ها به آلمان آمد و دوباره تحت درمان قرار گرفت. کمر او بدون عمل جراحی درمان شد، اما برای در رفتگی کتف حتما باید تحت عمل جراحی قرار می‌گرفت.

او ادامه داد: مرادی پس از عمل جراحی، مراحل اولیه درمان را در همان آلمان با کمک دکتر آبرون و زیر نظر من گذراند و حتی پیشرفتش عالی بود. پس از آن ابتدا در مسابقات سوییس شرکت کرد که هدف فقط حضور در این مسابقات و انجام تست دوپینگ بود و وزنه‌های کمی در این رقابت‌ها زد. با این وجود در تاریخ وزنه‌برداری بی‌سابقه است کسی دو ماه بعد از عمل کتف وزنه بزند. پروتکلی که ما برای او داشتیم این بود کم کم فشار را زیاد کند. در مسابقات امارات همان قهرمان قبلی شد و امتیاز خوبی برای المپیک گرفت و مرحله به مرحله پیشرفت داشت.

امینی در مورد تاثیر تعویق المپیک بر روی روند آمادگی سهراب مرادی تاکید کرد: تعویق المپیک به نفع او شد، چون بدون هیچ فشاری می‌توانیم وزنه‌ها را کم کم بالا بیاوریم و با آمادگی ۱۰۰ درصدی برای المپیک توکیو برسد. ما هم‌چنان از راه دور او را تحت کنترل داریم. فیلم‌های تمرین را فدراسیون ارسال می‌کند و به همراه دکتر آبرون فیلم‌ها را آنالیز می‌کنیم. مشکلات و پیشنهادات را می‌گوییم. پیشرفت او خیلی خوب است.

او ادامه داد: باید از همکاری فدراسیون وزنه‌برداری و فدراسیون پزشکی تشکر کنم. آقای صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک در همه برنامه‌ها سکان دار بود و حمایت کرد تا بتوانیم به این دو ورزشکار یعنی حمیده عباسعلی و سهراب مرادی که از شانس‌های کسب مدال طلای المپیک هستند کمک کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار