کد خبر: 1002217
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
یش از ده هزار دانشجو معلم همزمان با سالروز حضورحضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دانشگاه فرهنگیان، طی نامه‌ای با مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: بیش از ده هزار دانشجو معلم همزمان با سالروز حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان طی نامه‌ای با مقام معظم رهبری تجدید پیمان کرده و تاکید کردند: ما دانشجومعلمان با شما، رهبر امت مسلمان و با امام زمان مان، عهد می‌بندیم که تاروزی که نظام تربیتی ما، نظامی موحدپرور نشود، آرام نگیریم و در هویت‌بخشی به نسل آینده و ترویج و گسترش علم نافع در میان استعداد‌های نسل آینده کوتاهی نکنیم و به مسلح کردن خود و نسل آینده به تزکیه و تعلیم و کتاب و حکمت، برای برپایی قسط، جهت شکستن هیمنه نظام کفر، از پای نخواهیم نشست.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

با سلام و تحیات وافره

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت هفته معلم، خداوند سبحان را شاکریم که تحت لوای ولایت رهبری هستیم که به تکرر با رهنمود‌های راهگشای خود بر نقش والای معلمان و به تعبیری سنجیده تر، پایه‌ریزان تمدن نوین اسلامی، تاکید کرده و همواره گوش شنوا و چشم بینا و قلب دلسوزی برای گشودن گره‌های نظام تعلیم و تربیت کشور بوده اند.

آقا جان!

هرساله اردیبهشت ماه و دیدار شما برای ما مایه دل گرمی بود، هرچند امسال به جهت شرایط موجود، توفیق زیارت حاصل نشد، اما پیام مبارک و دعوت نامه رسا، دلگرم کننده و رسالت بخش شما خطاب به معلمان، علمداران عرصه تعلیم و تربیت را در روز معلم دریافتیم و بر دیده نهادیم.

امروز نسلی نو از جریان معلمی در راه هست، نسلی که برای اقامه نماز عدالت، نیت تحول خواهی در سر می‌پرورانند و این بذر تحول خواهی را در اذهان و قلوب خود رشد می‌دهند تا آنگاه که درخت پرثمر نظام آموزش و پرورش کشور، ظرفیت شکوفا کردن استعداد‌های فرزندان این مملکت را به طور موثرتری پیدا کرده و بستری شود برای شکوفانیدن استعدادها.

آری! علم این جهاد مبارک را بر دوش میکشیم تا نظام آموزشی کشور را سمتی سوق دهیم که بشود معبری برای تشکیل یک جامعه عادلانه و آرمان خواه.

آقاجان!

داعیه تحول خواهی با خودش، درد‌ها و زحمت‌هایی را به همراه دارد، اما با جان دل این زحمت‌ها و درد‌ها را می‌پذیریم، زیرا غیرت معلمی رخصت پا پس کشیدن و فرار از اصلی‌ترین میدان جنگ با دشمن، یعنی جنگ تعلیم و تربیت، را نمی‌دهد. آری! در کارزار جنگ تعلیم و تربیت باید به سلاح کتاب و حکمت مجهز شویم تا با تزکیه خود و به طور عام دستگاه تعلیم و تربیت کشور، بتوانیم تعلیمی صادقانه و متعهدانه داشته باشیم.

این پیام لبیک از سوی نسل نو معلمی همراه است با حسن ارادت خدمت حضرتتان، تا بدانید و بدانند و بدانیم، نسل نوی معلمی با مهر عمل، سخنان تحول خواهانه خود را ممهور می‌کند و نه از کناره بلکه از میدان جنگ تعلیم و تربیت با شما سخن میگوید و ندای حضرتتان که همچون بارقه امیدی، چشم‌ها و دل‌های نومعلمان جوان را جلا می‌دهد، لبیک می‌گوید.

ما دانشجومعلمان با شما، رهبر امت مسلمان و با امام زمان مان، عهد می‌بندیم که تاروزی که نظام تربیتی ما، نظامی موحد پرور نشود، آرام نگیریم و در هویت‌بخشی به نسل آینده و ترویج و گسترش علم نافع در میان استعداد‌های نسل آینده کوتاهی نکنیم و به مسلح کردن خود و نسل آینده به تزکیه و تعلیم و کتاب و حکمت، برای برپایی قسط، جهت شکستن هیمنه نظام کفر، از پای نخواهیم نشست.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار