کد خبر: 1002201
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بسیج سرمایه بزرگ مردمی است که در مقابله با کرونا میدان وسیعی از خدمت‌گذاری را در کنار سایر نیروها و نهادها فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بسیج سرمایه بزرگ مردمی است که در مقابله با کرونا میدان وسیعی از خدمت‌گذاری را در کنار سایر نیروها و نهادها فراهم کرده است.

آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی»  به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی(۱۷ اردیبهشت) در دیدار با جمعی از نخبگان جهادی استان مرکزی، افزود: شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های اجتماعی و ارتباطی را ایجاد کرد اما در مقابل مردم با تقویت هدمدلی میدان‌های بزرگ برای خدمت‌گذاری فراهم آوردند و اقداماتی که برای کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا انجام شده، ستودنی است.

وی بیان کرد: همبستگی،تعاون اجتماعی و مواسات اجتماعی سرمایه‌ای بزرگ است که انقلاب، نظام و کشور را بیمه می‌کند و  باید قدردان سرمایه‌های کم نظیر جامعه بود.

آیت‌الله دری نجف آبادی عنوان کرد: هرچه برای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف کادرسازی شود کم است و باید همه نیروهای نظامی، انتظامی، دانشگاهی و غیردانشگاهی، بسیجی و غیربسیجی  در میدان عمل باشند.

وی گفت: جهش تولید مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب است و استان مرکزی در این امر  وظیفه خطیری برعهده دارد و باید همه توان‌ را برای لبیک‌ به رهبر معظم انقلاب به کار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد:جهش تولید حلال بخش مهمی از مشکلات اشتغال است  و نیروهای جهادی در این راستا مسوولیت و وظیفه سنگینی برعهده دارند.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: ماه رمضان  بهترین فرصت بندگی و عبادت است و همه باید قدر لحظه به لحظه آن را بدانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر