کد خبر: 1001980
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با تاکید بر نظارت بر نانوایی‌های استان گفت: سهمیه آرد واحدهای متخلف این بخش قطع می‌شود.

حبیب امین زاده  در دیدار با فرماندار ملکان با اشاره به اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه موضوع اصلاح قیمت انواع نان در استان آغاز شده، اظهار کرد: ابتدا اخطار جدی سپس کسر یا قطع سهمیه آرد و در نهایت پلمب واحد صنفی از جمله مواردی است که برای واحدهای صنفی نانوایی متخلف در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون سهمیه آرد ۱۰ واحد صنفی نانوایی در شهرستان تبریز کسر و یا قطع شده است،  ادامه داد: قیمت مصوب، وزن چانه، استفاده کامل از آرد تخصیصی به واحد نانوایی و موازین بهداشتی باید از سوی واحدهای صنفی رعایت شود.

وی یکی از مهمترین اهداف اصلاح قیمت نان را افزایش کیفیت آن عنوان و اضافه کرد: موارد غیر از این تخلف صنفی است و بازرسان معاونت نظارت و بازرسی برخورد لازم را بعمل خواهند آورد.

امین زاده موضوع نظارت و بازرسی را تعطیل ناپذیر دانست و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان نظارت و بازرسی از همه واحدهای صنفی بویژه نانوایی ها و رسیدگی به شکایات مردمی تا لحظه افطار ادامه دارد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی خواستار نظارات هدفمند و برنامه ریزی شده در همه ادارات صمت شهرستان ها شد و اظهار کرد: بازدیدهای مشترک با سازمان تعزیرات و شبکه بهداشت همچنان ادامه دارد.

امین زاده همچنین با تقدیر از دغدغه فرماندار شهرستان ملکان در تامین و توزیع به موقع اقلام اساسی و بهداشتی استاندارد برای شهروندان گفت: در تولید اقلام بهداشتی استاندارد دارای قیمت مصوب، مشکلی نداریم و آماده ایم بنابر اعلام مسولان شهرستانی، نسبت به تهیه و ارسال این اقلام اقدام کنیم.

وی بار دیگر با دادن اطمینان خاطر به شهروندان در تامین به موقع کالاهای مورد نیاز در ایام خاص بویژه ماه مبارک رمضان افزود: با بهره مندی از تمام توان سازمانی و بین بخشی برای نظارت بر بازار تلاش خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر