کد خبر: 1001862
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری:
سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: این صندوق آمادگی دارد با توجه به ایجاد زیرساخت‌های مناسب اجرایی، ارائه تخفیف و طرح‌های تخفیفی از سوی بنگاه‌های اقتصادی به بازنشستگان کشوری را از یک بستر واحد اجرایی کند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری این آمادگی را دارد تا ضمن بررسی پیشنهاد تسهیلات تخفیفی بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگِ ارائه کننده کالا و خدمات، پس از بررسی مناسب بودن پیشنهاد، زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری مناسب و استانداردی را به منظور تسهیل بهره مندی بازنشستگان عزیز تحت پوشش از تسهیلات اعلامی، در اختیار بنگاه‌ها قرار دهد.

مرتضایی فرد با بیان اینکه یکی از وظایف و ماموریت‌های اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی، بوجود آوردن بستر‌های لازم جهت ارائه تسهیلات خرید کالا و خدمات با تخفیف ویژه به بازنشستگان است، گفت: این وظیفه با هدف کاهش هزینه‌های زندگی و افزایش قدرت خرید بازنشستگان دنبال می‌شود و طرح‌های اولیه مانند افق کورش و کفش ملی از این دست هستند.

وی یادآور شد: بزرگترین دغدغه‌ای که صندوق بازنشستگان کشوری در ارائه تسهیلات تخفیفی با آن روبرو بوده، نبود بستر‌های سخت افزاری و نرم افزاری مناسب و همچنین متفاوت در ارتباط با فرآیند‌های مرتبط با شرکت‌ها و فروشگاه‌های ارائه کننده خدمات و کالا‌های دارای تخفیف است که بیشتر اوقات موجب سردرگمی بازنشستگان برای دریافت این نوع تسهیلات می‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: این اداره کل با شناخت این مشکل و بررسی سازمان‌های مشابه، تصمیم به رفع این چالش کرد که در نهایت با ایجاد یک زیرساخت سخت افزاری و نرم افزاری استاندارد در صندوق بازنشستگی، درعمل این چالش برطرف شده است.

مرتضایی فرد با اشاره به اینکه صندوق کشوری بیش از یک میلیون و ۴۷۱ بازنشسته و وظیفه بگیر را تحت پوشش دارد، ادامه داد: درحال حاضر بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ کشور می‌توانند از بستر‌های ایجاد شده برای ارائه کالا و خدمات خود به بازنشستگان همراه با تخفیف‌های ویژه استفاده کنند که هم موجب تامین سبد معیشت خانوار بازنشستگان با هزینه‌های کمتر شده و هم به تولید و چرخش اقتصادی بنگاه‌ها کمک خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: در ماه‌های آتی، بازنشستگان عزیز شاهد آثار این طرح خواهند بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار