کد خبر: 1001802
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان:
علی مبشری گفت :بیماری کرونا اگرچه باعث تعطیلی اماکن متبرکه در ایام ماه مبارک رمضان شده است، اما به همت هیئت امناء آستان مقدس امامزاده یعقوب (ع) حسن آباد در محدوده اداره اوقاف و امور خیریه اردستان سفره های همدلی به درب خانه نیازمندان برده شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان  علی مبشری  رئیس اداره اوقاف  و امور خیریه شهرستان اردستان گفت: طرح ضیافت همدلی بهانه ای برای کمک به اقشار ضعیف و نیازمند در ایام ماه مبارک رمضان است .

مبشری در ادامه خاطر نشان کرد : به منظور لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با کمک به نیازمندان و در راستای رزمایش ضیافت همدلی 1000 بسته معیشتی  به ارزش 2میلیارد  و سیصد میلیون ریال به همت هیئت امناء آستان مقدس امامزاده یعقوب (ع) حسن آباد و خیرین تهیه و بین نیازمندان شهرستان  و فقرا محله دهستان گرمسیر بخش مهاباد توزیع گردید .

رئیس اداره اوقاف  و امور خیریه شهرستان اردستان گفت :همچنین با توجه به تعطیلی بقاع متبرکه به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، ویژه برنامه های مناسبتی ایام ماه رمضان به صورت مجازی و بدون حضور زائران در اماکن متبرکه این شهرستان برگزار می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار