کد خبر: 1001799
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
سردار" مهدی معصوم بیگی" با بیان اینکه هر روز ، روز معلم است و بایستی این قشر را همیشه تکریم و تعظیم کنیم، آبادانی، توسعه و پیشرفت کشور را در گرو زحمات این قشر فرهیخته و پرتأتیر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان، فرمانده انتظامی استان اصفهان در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش، ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید "مرتضی مطهری" و شهدای آموزش و پرورش، فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت و اظهار داشت: در روایت آمده که حضرت علی (ع) می فرمایند: « هرکس یک کلمه به من بیاموزد مرا بنده خود کرده است» و این فرمایش حضرت نشان می دهد که همه ما به نوعی وامدار و بدهکار معلمان و این مجموعه پرتلاش و تاثیرگذار هستیم..

وی افزود: معتقدم هر روز، روز معلم است و بایستی این قشر را همیشه تکریم و تعظیم و نسبت به این قشر فرهیخته و پرتأثیر اظهار ارادت کرد چرا که به هر حال آبادانی ، توسعه و پیشرفت کشور در گرو زحمات قشر معلم در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: برخی از ادارات ممکن است تجهیزات محور یا تکنولوژی محور باشند اما اداره آموزش و پرورش، انسان محور است و البته کار با انسان ها هم سختی های خودش را دارد ولی لذت بخش است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه الحمد الله با همدلی، وفاق، برادری ، هوشمندی و تدبیری که وجود دارد امروز شاهد یک شرایط خوب و آرام را در بخش آموزش و پرورش هستیم اظهار داشت: ان شاء الله باحل مشکلات معلمان عزیز و زحمت کش این شرایط مطلوب همچنان استمرار داشته و این آرامش پایدار باشد.

رفتار پلیس ، بهترین درس برای مردم جامعه است

محمد اعتدالی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی گفت: در واقع معلم اصلی شما و همکاران شما هستند.

وی رفتار پلیس را بهترین درس برای مردم جامعه توصیف کرد و با بیان اینکه معلمی فقط این نیست که فردی پای تخته و سر کلاس و درس برود گفت: علی رغم اینکه جایگاه معلم و معلمی رفیع است ولی پلیس است که با رفتار خود به مردم جامعه درس می دهد.

مدیرکل اموزش و پرورش استان اصفهان، وجود فرماندهان با دانش و فرهیخته در مجموعه نیروی انتظامی را باعث افتخار جامعه و به خصوص مجموعه فرهنگیان استان عنوان کرد و اظهار داشت: الحمد الله شاهد ارتباط بسار خوب و صمیمی بین مجموعه آموزش و پرورش و نیروی انتظامی هستیم و توانسته ایم بسیاری از کارها را با همراهی و همکاری یکدیگر پیش ببریم.

اعتدالی، به تعطیلی مدارس در پی شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: به لطف خدا و پشتکاری که همکاران من داشتند کار آموزش را پیش بردیم و تقریباً می توانیم بگوییم که بسیاری از دروس مقاطع تحصیلی به پایان رسیده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا که منجر به تعطیلی مدارس شد، معلمان به صورت جهادی عمل کردند و با حضور پرتوان در فضای مجازی، آنچه در توان داشتند برای آموزش دانش آموزان بکار گرفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر