کد خبر: 1001660
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
رئیس فدراسیون والیبال گفت: در حال حاضر باید شاخص‌های مربی آینده تیم ملی را مشخص کنیم و برای انتخاب فرد نهایی نباید احساسی عمل کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: نخستین نشست هم اندیشی مربیان و کارشناسان والیبال ایران برای تعیین تکلیف و انتخاب سرمربی تیم ملی، صبح امروز (دوشنبه) ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به میزبانی سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

محمدرضا داورزنی در این نشست اظهار کرد: در حال حاضر موضوع اصلی بحث ویژگی‌های مربی جدید است که باید با بکار بردن این ویژگی‌ها بتواند تیم ملی ایران را حمایت کند.

او ادامه داد: همه ما دوست داریم که مربیان ایرانی در سطح جهانی کار کنند، اما موضوع مربی آینده تیم ملی باید منطقی جلو برود و نباید احساسی تصمیم گرفت. بهتر است در این جلسه شاخص‌های مربی مد نظر را جمع بندی کرده و سپس در مورد خارجی یا داخلی بودن گزینه نهایی تصمیم بگیریم.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین گفت: مربی جدیدی که انتخاب می‌شود باید از پنج فروردین ماه سال آینده فعالیت خود را با تیم ملی آغاز کند، اما فعلا مسائل ارزی و مالی و ... مطرح نیست. ابتدا باید شاخص‌های مربی مد نظرمان را تعیین کنیم.

داورزنی افزود: این نشست برای نخستین بار در این سطح برگزار می‌شود و امیدوارم کمکی برای تعیین شاخصه‌های انتخاب سرمربی تیم ملی باشد، هر چند که وضعیت ایران و جهان از نظر بحران ویروس کرونا، به گونه‌ای است که هنوز تکلیف برگزاری مسابقات ۲۰۲۰ مشخص نیست. برنامه پیشنهادی کنفدراسیون والیبال آسیا برای مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان این رشته در قاره آسیا تدوین شده، اما هنوز برگزاری آن‌ها نیز قطعی نیست.

او همچنین ادامه داد: از سوی دیگر پیش‌بینی شده که لیگ‌های ملی کشور‌ها زودتر شروع شود تا در آوریل به پایان برسد تا تیم‌های ملی فرصت مناسب برای آماده‌سازی المپیک توکیو داشته باشند. الان باید مشخص شود که برای آینده والیبال کشور از چه راهکار‌هایی و چه ظرفیت‌های می‌توانیم استفاده کنیم و یا این که از تیم ملی چه انتظاراتی داریم؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار