کد خبر: 1001657
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: همچنان وضعیت استان اردبیل به سفید نرسیده و خواستار رعایت فاصله‌گذاری انفرادی توسط مردم شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه ویدیوکنفرانس با فرمانداران شهرستان‌ها و مسوولان مراکز بهداشتی استان اظهار کرد: با توجه به رعایت نکردن فاصله‌گذاری انفرادی توسط عده کمی از مردم میزان مراجعات به مراکز درمانی باید احصا و مشخص شود بیشتر مبتلایان از چه قشری هستند وبه چه علت به این بیماری مبتلا شدند.

وی بیان کرد: میزان مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در شهرستان‌های استان بصورت دقیق بررسی می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: لازم است صدا و سیما نیز برنامه‌هایی در خصوص نحوه فاصله‌گذاری انفرادی و ضرورت آن تهیه و پخش کند تا مردم نسبت به اهمیت آن حساس‌تر شوند.

بهنامجو با اشاره به اینکه بعد از رفع این ویروس در استان همچنان فاصله‌گذاری‌ها ادامه می‌یابد، به پرهیز مردم از حضور در اجتماعات غیرضروری تاکید کرد.

وی گفت: در برخی نقاط استان مجالس عروسی و ختم در منازل برگزار می‌شود و مردم باید از حضور در چنین مجالسی پرهیز کرده و تنها بستگان درجه یک با رعایت فاصله شرکت کنند.

استاندار اردبیل تاکید کرد: بازارها، مراکز خدماتی و بانک‌ها در حال فعالیت هستند و باید فاصله‌گذاری انفرادی در این اماکن نیز رعایت شود.

بهنامجو افزود: چنانچه فردی در بازار اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری را رعایت نکند مغازه اش پلمب می‌شود چرا که سلامتی مردم مهم‌تر است.

وی تصریح ‌کرد: مردم باید بدانند وضعیت هنوز عادی نشده و همچنان 230 نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و روزانه حدود چهار نفر جان خود را از دست می دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر