کد خبر: 1001653
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
فرماندار اردبیل:
فرماندار اردبیل گفت: درحال حاضر ۹۰ درصد خدمات بانک‌ها در اردبیل غیرحضوری است و مردم از مراجعات حضوری غیرضروری به بانک‌ها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مسعود امامی یگانه در جلسه اجرای گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار کرد: درحال حاضر90  درصد خدمات بانک‌ها در اردبیل غیرحضوری است و از مردم تقاضا می‌کنیم برای پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا از مراجعات حضوری غیرضروری به بانک‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه هنوز شیوع ویروس کرونا جدی است افزود: مردم باید همچنان توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

فرماندار اردبیل از ارائه خدمات رستوران‌ها با اخذ مجوز از مرکز بهداشت به ‌صورت بیرون بر خبر داد و بیان کرد: مراکز و اصناف متخلف پلمپ می‌شوند و اصناف ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پوشیدن ماسک، ضدعفونی کردن مراکز صنفی و اجرای فاصله‌گذاری هستند.

امامی یگانه ازتداوم نظارت اکیپ‌های بازرسی در سطح شهر اردبیل خبرداد و گفت: برخی واحدها و مراکزی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده‌اند پلمپ شدند.

وی بیان کرد: بانک‌ها نیز ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و باید کارمندان بانک‌ها از دستکش وماسک استفاده کنند و تمهیدات ضدعفونی در ورودی برای مشتریان فراهم شود و فاصله‌گذاری نیز رعایت شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر