کد خبر: 1001609
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:
کریم زارع، گفت: هزار و ۱۹۳ وعده غذای گرم به همراه ۲۴ هزار و ۳۱۴ سبد کالای اساسی به ارزش بالغ بر چهار میلیارد و ۹۰۲ میلیون تومان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون به مددجویان کمیته امداد اصفهان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، با بیان اینکه طرح های اطعام مهدوی و همسفره در ماه مبارک رمضان اجرا می شوند، گفت: تاکنون ۹۰ هزار و ۱۹۳ وعده غذای گرم به همراه ۲۴ هزار و ۳۱۴ سبد کالای اساسی به ارزش بالغ بر چهار میلیارد و ۹۰۲ میلیون تومان از ابتدای این ماه مبارک به مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

زارع هدف گذاری کمیته امداد اصفهان در ماه مبارک رمضان را توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم و ۱۱۰ هزار سبد کالا به مددجویان تحت حمایت اعلام کرد و گفت: امیدواریم با همراهی و هم افزایی نیکوکاران، خیران، نهادها و سازمانها در این ماه پر خیر و برکت به این اهداف خداپسندانه دست یابیم و گامی موثر در راستای حمایت از نیازمندان اصفهانی در روزهای سخت اقتصادی کنونی برداریم.

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به در پیش بودن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، خاطر نشان ساخت: در شام و روز ولادت این امام همام، ۱۱۰ هزار وعده غذای طبخ شده در طرح اطعام مهدوی به خانوارهای تحت حمایت توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلیه مقررات بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا در فرآیند طبخ، بسته بندی و توزیع غذا در طرح اطعام مهدوی رعایت می شود، گفت: غذای تهیه شده برای جلوگیری از تجمع با حفظ شان و آبروی مددجویان درب منازل آنها توزیع می شود.

زارع با درخواست از مردم نیک اندیش استان برای همراهی با این نهاد در این طرح و رساندن غذای گرم با کیفیت به نیازمندان و اقشاری که توان اقتصادی کمی دارند، یادآور شد: زیرساخت های لازم برای مشارکت حضوری و غیرحضوری در این طرح و سایر برنامه های کمیته امداد استان اصفهان فراهم شده است و همشهریان خیراندیش اصفهانی علاوه بر حضور در دفاتر و مراکز نیکوکاری تحت نظارت این نهاد می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و شماره ۰۹۶۸۸۷، مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir ، واریز به شماره حساب «۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲» و شماره کارت «۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹» نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این خیر کثیر سهیم شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر