کد خبر: 1001603
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
در اداری شهرداری مانده‌ایم چه برسد به شهر تبریز
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تاکید اعضا شورا به اراده شهر گفت: ما در اداره شهرداری مانده‌ایم و فعلا لازم است که به اداره شهرداری بپردازیم تا نوبت به شهر برسد.

محمدحسن اسوتچی  در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با تذکر به اینکه اگر وضعیت جلسات شورا این‌گونه پیش رود، احتمالا خاطرات تلخی را شاهد خواهیم شد، اظهار داشت: نامه‌ای که با امضا رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ارسال شده تاکنون ۵۵ روز است که بی‌پاسخ مانده است که در صورت ادامه این روند شخصاً دیگر صبوری نخواهم کرد و در حیطه قانونی با روال خودم کارها را پیش می‌برم.

وی افزود: درخصوص تبدیل وضعیت اخباری مبنی بر اعمال سهم برای تبدیل وضعیت به گوش ما رسیده است که اگر شایعه است، اعضا آن را اعلام کنند.

اسوتچی اظهار امیدواری کرد: موضوع تبدیل وضعیت حل شود و مشکلات بی‌شماری را شاهد نشویم.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تاکید اعضا شورا به اراده شهر گفت: ما در اداره شهرداری مانده‌ایم و فعلا لازم است که به اداره شهرداری بپردازیم تا نوبت به شهر برسد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است، خروجی برنامه‌های پنج ساله، بیست ساله و غیره در سطح شهر برای شهروندان مشهود شود.

شورای شهر تبریز در انفعال 

غلامحسین مسعودی‌ریحان دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در تذکر خود متذکر شد: یکی از وظایف مهم شورا نظارت بر عملکرد شهرداری  و مصوبات شورا است که از چند جانب صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: اگر این تذکرات و تحقیقات صورت نگیرد با عملکردهای ناشایستی مواجه خواهیم شد.

مسعودی‌ریحان بیان داشت: شایسته است این تذکرات مورد توجه قرار گیرد.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: بنده تاکنون چندین مورد تحقیق، تفحص و نامه‌هایی نوشته‌ام و مشخصات کامل داده‌ام ولی تاکنون جوابی دریافت نکرده‌ام.

مسعودی‌ریحان اضافه کرد: این بی‌نتیجگی یعنی انفعال شورا و در این صورت ما نباید هیچ تذکری بدهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر