کد خبر: 1001451
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
لاریجانی:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کارگران در شرایط تحریم آمریکا ضدایران با تلاش‌های شبانه روزی کشور را اداره کرده و می‌کنند.
 

سرویس سیاسی جوان آنلاین: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، که چندی پیش به بیماری کرونا مبتلا شده بود در نشست علنی امروز (یکشنبه 14 اردیبهشت 99) پارلمان حضور یافت.

لاریجانی در سخنانی در نطق پیش از دستور خود اظهار داشت: از لطف رهبر معظم انقلاب، مراجع، علما، دانشمندان و همه همکاران وکسانی که در طول این بیماری به بنده لطف داشتند و آرزوی سلامتی کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: روز کارگر را به همه کارگرانی که در دوران سخت شیوع بیماری کرونا مجاهدانه برای رفع نیازهای کشور تلاش کرده‌اند، تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ‌کارگران در این نبرد و در شرایط تحریم آمریکا ضد ایران با تلاش‌های شبانه روزی کشور را اداره کرده و می‌کنند و اجازه ندادند خواب حاکمان کاخ سفید در ایران تعبیر شود.

لاریجانی ادامه داد: در ایام شیوع ویروس کرونا همه دستگاه‌ها و مردم در خانه ننشستند و همگی تلاش کردند و کالاهای مورد نیاز مردم را به دستشان رساندند و در صحنه مجاهدت ارزشمند، گام نهادند.

وی در ادامه به ویژه از تلاش کلیه پزشکان، پرستاران، کادر درمانی بیمارستان‌ها، و وزارت بهداشت، به سبب تلاش‌ها و رشادت‌های آنها تشکر کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مجموعه اقدامات صورت گرفته در راستای بهبود بیماران کرونایی، بیان کرد: اینکه 80 درصد کسانی که درگیر بیماری کرونا بودند، بهبود یافتند نتیجه برنامه‌ریزی‌های وزارت بهداشت وهمگان بوده و در حافظه تاریخی یک کشور به نام تک تک جوانمردان رقم خواهد خورد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار