کد خبر: 1001449
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دولت باید در حمایت از دانشجو به دانشگاه کمک مالی کند، زیرا همانگونه که تولید نباید متوقف شود آموزش عالی نیز باید به فعالیت خود ادامه دهد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دولت باید در قالب کمک مالی به جبران خسارت شهریه دانشگاه‌ها بپردازد، گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد بخشی از درآمد خود را از شهریه دانشجویان برای فعالیت اجزای مختلف دانشگاه استفاده می‌کند که با توجه به وجود ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی در سطح کشور دولت باید در حمایت از دانشجویان به دانشگاه کمک کند.

* آموزش عالی نیز باید با کمک دولت به فعالیت خود ادامه دهد

وی افزود: همانگونه که نباید تولید در کشور متوقف شود آموزش عالی نیز باید با کمک دولت به فعالیت خود ادامه دهد به طوری که طبق گفته آیت‌الله مکارم شیرازی دولت باید به جبران خسارت و زیان دانشگاه‌ها بپردازد که این کار از جنبه شرعی نیز مجاز است.

* دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به وجود ۴۰۰ واحد دانشگاهی قابلیت‌های زیادی دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به وجود ۴۰۰ واحد دانشگاهی قابلیت‌های زیادی دارد که نباید این قابلیت‌ها را با دانشگاه تهران و شریف مقایسه کرد. چرا که در حال حاضر همه فعالیت‌های دانشگاه در انتظار تصمیم‌گیری ستاد کرونا است.

* برای پرداخت وام به دانشجویان در تلاش هستیم

وی در پایان گفت: برای پرداخت وام به دانشجویان در تلاش هستیم تا بتوانیم برای ادامه فعالیت‌های دانشگاه آزاد وام تهیه کنیم که اگر این اتفاق بیفتد به دانشجویان نیز وام قرض‌الحسنه خواهیم داد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار