کد خبر: 1001313
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان با اشاره به بدهی سنگین این فدراسیون در سال جاری گفت: تلاش بر این است که با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک این بدهی را که مربوط به سال گذشته است، پرداخت کنیم تا در اجرای برنامه‌های فدراسیون با مشکل مواجه نشویم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: سید محمد شروین اسبقیان اظهار کرد: در حال حاضر فدراسیون بدهی قابل توجهی دارد که این بدهی‌ها مربوط به سال گذشته است که تا حدودی از این بدهی‌ها با حمایت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک پرداخت شده و مبلغ زیادی از آن باقی مانده است.

وی گفت: در شرایط کنونی این بدهی می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که حتی در پرداخت حقوق پرسنل مشکل داریم و تلاش بر این است که بتوانیم موضوع حقوق پرسنل را مرتفع کنیم.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان تصریح کرد: این بدهی بار سنگینی است که فدراسیون تحمل می‌کند و به نظر می‌رسد با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک و همچنین اسپانسر باید بتوانیم این بدهی را تا حد امکان پرداخت کنیم.

اسبقیان افزود: این فدراسیون چیزی حدود ۱۰۰ پرسنل دارد که این مسئله ما را با مشکلاتی زیادی مواجه کرده و ما چاره‌ای جز چابک سازی فدراسیون نداریم تا بتوانیم با کیفیت بالا کار‌ها را پیش ببریم.

اسبقیان درباره بازگشت رشته‌هایی که از فدراسیون جدا شده اند و تحت پوشش سایر فدراسیون‌ها فعالیت خود را ادامه می‌دهند، تصریح کرد: در این زمینه مکاتباتی را با علی نژاد معاون وزیر داشتیم و این مسئله در حال بررسی است، ما باید در این زمینه کار تخصصی انجام دهیم تا این جابجایی آسیبی به ورزشکار وارد نکند. به هر صورت باید در شرایط بهتر و به ترتیب اولویت این جابجایی صورت بگیرد؛ بنابراین این مسئله نیاز به بررسی کارشناسی دارد که سعی می‌کنیم با جلساتی که با کمیته ملی پارالمپیک و معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی خواهیم داشت روند جابجایی را به شکلی انجام دهیم تا به رشته‌هایی که از فدراسیون جدا شده اند، آسیبی وارد نشود.

وی گفت: در حال حاضر که اردو‌های پارالمپیک تعطیل است منتظر هستیم تا ببنیم وضعیت چگونه است و ستاد عالی مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان چه تصمیمی برای برگزاری اردو‌ها خواهد گرفت تا بتوانیم اردو‌ها را برگزار کنیم. قطعا اگر شرایط به حالت طبیعی بازگردد ما سعی می‌کنیم برخی از اردو‌ها را که در اولویت قرار دارند، شروع کنیم؛ بنابراین در شرایط فعلی هیچ اردویی را شروع نمی‌کنیم و تمرینات همچون گذشته به صورت خانگی ادامه خواهد داشت تا زمانی که شرایط برگزاری اردو‌ها از سوی ستاد عالی کرونا بلامانع اعلام شود.

اسبقیان ادامه داد: برای ما سلامت ورزشکاران در اولویت اول قرار دارد تا برگزاری اردوها.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان اضافه کرد: جا دارد از زحمات روسای هیات‌های استانی که در شهرستان‌ها ناظر بر تمرینات ورزشکاران هستند و مشکلات ورزشکاران را مرتفع می‌کنند، تشکر کنم. امیدوارم به یاری خدا این ویروس از بین برود تا روال طبیعی کار خود زودتر را آغاز کنیم.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: بعد از ماه مبارک رمضان تصمیمات جدیدتری در خصوص ساختار فدراسیون، شروع اردو‌ها و برنامه‌ها خواهیم گرفت.

وی در پایان در خصوص وضعیت شنا برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: این رشته، چون حد نصاب رکورد ورودی را که کمیته ملی پارالمپیک در نظر گرفته بود کسب نکرده است باید برای حضور این رشته در پارالمپیک بررسی تخصصی صورت بگیرد که ما تلاش می‌کنیم با حضور معاونت فنی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک در خصوص رشته شنا جلسات تخصصی برگزار کنیم تا رکورد‌های آن‌ها را برای حضور در توکیو مورد بررسی قرار دهیم. به هر صورت در این زمینه تصمیم گیرنده نهایی کمیته ملی پارالمپیک است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار