کد خبر: 1001298
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی مطرح کرد؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بیش از ۲۳ خدمت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در بستر وب ارائه می شود.

اکبر حسن بگلو اظهار داشت: پیش از گسترش خدمات غیرحضوری برای انجام امور مربوط به شرکت برق مشترکین مجبور به مراجعه حضوری به مدیریت های توزیع برق بودند اما با گسترش زیرساخت های لازم و تغییر شکل ارائه خدمات، بیش از ۲۳ خدمت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در بستر وب ارائه می شود.

وی افزود: با گسترش شیوع ویروس کرونا و لزوم اجتناب از ترددهای غیرضروری فرصتی فراهم شده است تا با معرفی خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی امکان بهره مندی عموم مردم از این خدمات فراهم شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بیان کرد: یکی از خدمات غیر حضوری حوزه معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی که در بستر وب ارائه می شود، تغییر نام صاحب اشتراک است.

وی اضافه کرد: پس از خرید و فروش قطعی ملک مسکونی یا تجاری، آخرین مالک می تواند درخواست کند که صورتحساب‌ها با نام خود شخص صادر شوند.

حسن بگلو گفت: مالکین می توانند با ارائه اسناد رسمی یا احکام قنونی و یا اسناد مثبته دیگر(از جمله قولنامه رسمی، تعهدمحضری، تقاضای مالک انشعاب) که مورد تایید شرکت باشد پس از احراز هویت، تقاضای تغییرنام مشترک را بنماید که این اقدام پس از آزمایش و کنترل وسایل اندازه گیری امکان پذیر خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر