کد خبر: 1001218
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
میرتاج‌الدینی:
منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تولیدات سایپا در تبریز برای بخش اقتصاد و اشتغال این منطقه بسیار امیدبخش است.

حجت‌الاسلام‌ محمدرضا میرتاج الدینی  در بازدید از  شرکت سایپا ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه کارگران این شرکت برای توسعه صنعت خودروسازی کشور، افزود: بدون تردید چرخه تولید کشور نیازمند کارگران خدومی است که با جان و دل در مسیر تعالی و اعتلای تولید ملی می‌کوشند و امید را به بخش های مختلف اقتصادی تزریق می‌کنند.

وی اظهار داشت: اینکه شرکتی بتواند در اوج تحریم‌های ظالمانه افزون بر ۳۰ درصد بر تولیدات خود افزوده و فروش محصولات خود را چند برابر کند و سالانه از طریق صادرات برای کشورمان ارزآوری کند، بسیار امیدوارکننده بوده و نوید روزهای خوب اقتصادی را می دهد.

میرتاج الدینی ادامه داد: شرکت سایپا آذربایجان سال گذشته توانسته است علاوه بر قراردادهای خوب بین المللی در حوزه اشتغال و جذب جوانان نیز عملکرد مطلوبی از خود ارائه دهد که این امر لازمه حمایت دولت و مجلس از چنین واحدهای تولیدی و صنعتی را اجتناب ناپذیر می کند.

⁩وی ادامه داد: این روحیه جهادی کارگران زحمتکش آذربایجان شرقی و شهر صنعتی تبریز باید امسال نیز که توسط رهبر انقلاب با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، شتاب بیشتری به خود بگیرد تا بتوانیم گام های محکم و مهمی در تحقق شعار سال و حل مشکلات صنعتی و اقتصادی مردم برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر