کد خبر: 1001029
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی:
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی گفت: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در بازه زمانی شش ماهه و از طریق پرسشنامه میزان رضایتمندی مشترکین خود را ارزیابی می کند.

رضا خسروی اظهار داشت: با توجه به ضرورت مشتری مداری ، ارتقاء سطح خدمات شرکت و میزان رضایت مشترکن عزیز، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی اقدام به سنجش رضایتمندی در بازه زمانی شش ماه و به صورت حضوری از مشترکین خود می نماید.

وی افزود: نتایج این ارزیابی درقالب مجله ی تخصصی در اختیار مدیران شرکت قرار میگیرد که مبنایی برای تصمیم گیری در خصوص نقاط قوت و ضعف احتمالی عملکرد این شرکت است.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی عنوان کرد: طی دو شماره اخیر نشریه تخصصی سنجش رضایتمندی مشترکین، میزان رضایت مشترکین شرکت و سطح آگاهی ایشان در محور های امور مشترکین، کیفیت و کمیت آب شرب، ارزیابی عملکرد مراکز ارتباطات مردمی، فعالیت های عمرانی و الزامات زیست محیطی، سواد آبی، مدیریت مصرف و شناخت لوازم کاهنده مورد پایش قرار می گیرد.

وی با اشاره به این نکته که ارزیابی های از این قبیل به تسهیل در امر خدمت رسانی مستمر به مشترکین به ویژه در شرایط یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کمک خواهد نمود، افزود: برابر این خود ارزیابی ها که به صورت مداوم و در بازه زمانی معین انجام گرفته و خواهد گرفت هر کدام از معاونت های شرکت با توجه به حوزه فعالیت و خدمت رسانی خود این امکان را خواهند داشت که بازخورد عملکرد خود را به صورت دقیق و در قالب آمار و نمودارهای تخصصی مشاهده نموده و نسبت به تبدیل نقاط ضعف احتمالی به قوت و تقویت نقاط قوت خود در جهت خدمت رسانی به مشترکین گامی مهم بردارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر