کد خبر: 1000341
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «امامی طلبکار شد» نوشت: «محمد امامی، تهیه کننده شهرزاد و متهم بانک سرمایه در این گفت‌وگوی دوساعته روایت کاملاً متفاوتی را بیان کرد که روی دیگری از پرونده را رونمایی می‌کند. تهیه‌کننده پرحاشیه شهرزاد می‌گوید نه‌تن‌ها به بانک سرمایه بدهی ندارد بلکه از این بانک بیشتر از ۱۰۰ میلیارد تومان طلبکار است».

شرق در ادامه از قول امامی نوشت: «من کشورم را دوست دارم؛ با وجود آنکه در سخت‌ترین شرایط در سال ۹۵ بودم و بازداشت شدم. پس از آزادی به کانادا رفتم و به راحتی می‌توانستم برنگردم... باید بگویم هیچ‌وقت هیچ مقامی از من بیم فرار نداشته است... خودم را محق این برخورد‌ها نمی‌بینم. سکوتم دلیل بر راضی‌بودنم از شرایط نیست... خودم را نه بدهکار می‌دانم و فقط در مظان اتهام هستم که باید از خودم رفع اتهام کنم».

روزنامه شرق در تیرماه ۹۸ هم در مطلبی با عنوان «من متهم اشتباهی ام» به تطهیر «بهروز ریخته‌گران» بدهکار چندهزار میلیارد تومانی و متهم دانه درشت پرونده بانک سرمایه پرداخت. همچنین روزنامه شرق با «رضا مصطفوی طباطبایی» یکی از چهار متهم پرونده دکل نفتی- که به حبس محکوم شده است- نیز مصاحبه کرده و تریبون دفاعیات او شد. پس از اعدام مه آفرید خسروی، مجرم اصلی پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی هم شرق در گفت‌وگویی حق به جانب با همسر او، عواطف مخاطب را به نفع مه آفرید تحریک کرد.

روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد نیز در مرداد ۹۶ در مصاحبه با شهرام جزایری مفسد اقتصادی، وی را «برند اقتصاد ایران» و صاحب نظر بخش‌های مختلف اقتصادی نامیده و برای حل مشکلات اقتصادی کشور، نسخه شهرام جزایری را تجویز کرد. روزنامه آرمان مردادماه ۹۵ یک مصاحبه اختصاصی با شهرام جزایری ترتیب داد و عکس وی را در صفحه اول منتشر کرد. جزایری در این مصاحبه گفته بود که: «مفسدخواندن من توهم رسانه‌ای است و در مقابل فساد‌های چند سال اخیر، مصلح اقتصادی هستم.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
چه انتظاری دارید آیا میخواهید شریک دزد بیاید از دزدان و مفسدان انتقاد کند؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار