در جلسه اختتامیه ارزیابی شرکت گاز استان سمنان در دومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز عنوان شد:
شرکت گاز استان سمنان؛ سازمانی پیشرو در استقرار مدل تعالی سازمانی(EFQM)
به گزارش روابط عمومی ،جعفر شعبانی رئیس برنامه ریزی و مدیر تعالی شرکت گاز استان سمنان در جلسه اختتامیه دومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گازابراز داشت: شرکت گاز استان سمنان با هدف ارتقای سطح کیفیت خدمات خود و در راستای انجام هرچه بهتر ماموریت های مورد نظر، چندین سال است که با تعریف و اجرای پروژه های بهبود، در مسیر تعالی گام برداشته و طی سال جاری نیز حرکت در این مسیر را با حضور در دومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز، پیگیری نموده است. مدیر تعالی شرکت گاز استان سمنان با اشاره به اقدامات شایسته این شرکت برای کسب موفقیت در این جایزه گفت: از آنجایی که حرکت در مسیر تعالی یک فعالیت تیمی است که می بایست جامعیت آن به اندازه کل سازمان باشد، لذا نزدیک به نیمی از کارکنان در ارکان و لایه های مختلف شرکت در چارچوب کارگروه های تعریف شده بصورت مستقیم در آماده سازی و انعکاس عملکرد شرکت به تیم های ارزیابی نقش داشته و سایر کارکنان نیز در قالب تیم های پشتیبان و در بخش های وظیفه ای نقش آفرین بوده اند. شعبانی افزود: شرکت گاز استان سمنان از 15لغایت 18 دی ماه سال97 میزبان شش نفر از ارزیابان حرفه ای جایزه ی مذکور بود که بر اساس منطق RADAR و با مطالعه استراتژی ها، اهداف و برنامه های گاز استان، و نیز بررسی نتایج حاصله، طی مدت ۴ روز شرکت را بر اساس معیارهای ۹ گانه مدل EFQM مورد ارزیابی حرفه ای قرار داده و همچنین با حضور در واحدهای ستادی، عملیاتی و ادارات گاز شهرستانی میزان تعمیق و جاری سازی مدل را در ارکان و لایه های مختلف شرکت مورد بررسی قرار دادند. شایان ذکر است در گزارش اولیه ارائه شده در مراسم اختتامیه، تیم ارزیابی ضمن صحه گذاری بر بسیاری از برنامه ها و اهداف شرکت گاز استان سمنان در مسیر تعالی و ذکر برخی از نقاط قابل بهبود، ابراز امیدواری نمودند شرکت گاز استان سمنان به عنوان یکی از شرکت های برتر در حوزه نفت و گاز، مسیر تعالی را با تمام توان و کما فی السابق دنبال نماید.