کد خبر: 99426
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۳
معون اتحادیه عرب:
معاون دبیرکل اتحادیه عرب امروز اعلام کرد که این اتحادیه درحال اقدام لازم برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی به منظور کشف جنایات رژیم صهیونیستی در سرقت اعضای بدن شهدای فلسطینی است.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری عربستان، "محمد صبیح " در سخنانی مطبوعاتی در شهر "قاهره " پایتخت مصر اعلام کرد: وزیران امور خارجه کشورهای عربی در نشست اخیر خود تشکیل کمیته حقیقت‌یابی را در چارچوب سازمان ملل متحد خواستار شدند تا به اقدامات باندهای بین‌المللی اسرائیل در سرقت اعضای بدن بسیاری از شهروندان عرب رسیدگی کند.
صبیح همچنین بر ضرورت گسترش صلاحیت و اختیارات کمیته پیشنهادی تاکید کرد تا این کمیته درباره شرایط و چگونگی ترور شهدای فلسطینی نیز تحقیق کند.
رژیم صهیونیستی پیکر این شهدا را در گورستان‌های خود مدفون کرده و آنها را به خانواده‌هایشان تحویل نمی‌دهد.
معاون دبیرکل اتحادیه عرب با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هیچ‌ شفافیتی در این زمینه از خود نشان نداده‌است، افزود: وزیران امور خارجه کشورهای عربی در نشست اخیر خود از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستند تا مسئولیت خود را در قبال ملت فلسطین ایفا کرده و ناظران و نیروهای بین‌المللی را برای حفاظت از ملت فلسطین در برابر کشتار و تجاوزگری مداوم اسرائیل اعزام کنند و از تل‌آویو بخواهند تا به تجاوزگری مداوم و نقض قوانین بین‌المللی پایان دهد.
"دونالد بوستروم " خبرنگار روزنامه آفتون‌بلادت سوئد چندی پیش پرده از جنایت نظامیان رژیم صهیونیستی برداشت. وی در مقاله‌ای با تکیه بر مشاهدات خود اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی اعضای حیاتی فلسطینیان دربند در زندان‌های این رژیم را می‌ربایند.
این روزنامه‌نگار سوئدی در بخش دیگری از مقاله خود تاکید کرد که تاکنون بیش از یکهزار نفر از شهدای فلسطینی مورد چنین اقدام رژیم صهیونیستی قرار گرفته و اعضای حیاتی بدن آنها بعد از شهادت به فروش رسیده‌است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار