کد خبر: 959997
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
در فینال رقابت‌های جام الوکاپ
رقابت‌های چوگان جام الوکاپ در روز پایانی خود شاهد چهره‌ها و مسئولین ورزش کشور بود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین : فینال رقابت‌های چوگان جام الوکاپ با دیدار تیم‌های کاسپین فرح آباد و کانون چوگان ایران برگزار گردید که درنهایت کانون چوگان با ترکیب احمد فتاحی، محسن عسکری زاده، مهدی پور سعادتی، محمد رضا بهبدی و حسن محمدی توانست بر کاسپین مدعی که با ترکیب بشیر رضا خانلو، مهدی نایبی، محمد قلی ذوالفقاری، پامپا و امیر مقصودی به میدان آمده بود با نتیجه ۸ بر ۶ غلبه کند و فاتح جام الوکاپ شود. در دیدار رده بندی نیز دو تیم از نیروی زمینی ارتش مقابل یکدیگر قرار گرفتند که نقش جهان توانست با نتیجه ۳ بر ۲.۵ مقابل ذوالفقار ارتش به برتری دست یابد و سکوی سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.
بهترین اسب این رقابت‌ها نیز سان شاید از تیم کانون چوگان ایران بود و عنوان بهترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها را نیز محمدرضا بهبدی از همین تیم به خود اختصاص داد.
محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، حمزه ایلخانی زاده، کریم صفایی، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، حسین پور، نوزایی رئیس فدراسیون چوگان و بسیاری از چهره‌ها و مسئولین مطرح ورزش کشور برای تماشای این دیدار حساس در باشگاه چوگان و سوارکاری فرح آباد گردهم آمده بودند و حضور گسترده تماشاچیان درکنار اجرای موسیقی محلی و شاهنامه خوانی از جذابیت‌های حاشیه این رقابت‌های دیدنی بود که بصورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش گردید.
چوگان این روز‌ها حال و احوال خوبی دارد و فدراسیون توانسته شرایط مطلوبی را بر این فرهنگ غنی حاکم کند.
مسئولین نیز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت از چوگان آستین‌ها را بالا زده‌اند و وارد زمین شده‌اند تا چوگان ایرانی که ۱۶ آذر سال ۹۶ به نام کشورمان در فهرست آثار میراث ناملموس یونسکو ثبت گردیده را به جهانیان معرفی کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار