کد خبر: 959961
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵
یکی از انتقاداتی که به شرکت‌های خودروسازی مطرح است، باشگاهداری آنان است. بسیاری معتقدند که شرکت‌های خودروسازی نباید در زمینه باشگاهداری ورود کنند و بایستی صرفاً به مسائل مربوط به تولید خودرو بپردازند.
سرویس اقتصاد جوان آنلاین: به گزارش خط بازار «این انتقاد به شرکت‌های خودروسازی در حالی مطرح است که اسناد رسمی حاکی از ورود شرکت‌های واردکننده خودرو به عرصه باشگاهداری نیز می‌باشد. طبق اسناد روزنامه رسمی به شماره ۲۱۵۶۰ مورخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷، شرکت پرشیا خودرو، نماینده واردات «بی‌ام و» در ایران اقدام به اخذ مجوز فعالیت هرگونه فعالیت ورزشی مورد تأیید وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و تأسیس و احداث باشگاه‌های ورزشی و شعب آن شده‌است.
از این رو برای اولین بار است که یک شرکت واردکننده خودرو به دنبال تأسیس باشگاه ورزشی یا ورود به عرصه ورزش می‌باشد.
این اتفاق شاید در نگاه اول چندان با اهمیت نباشد، ولی وقتی که تغییرات صنعت خودرو در کنار هم بررسی و تحلیل می‌شود سناریو‌ها و سؤالات مختلفی قابل طرح است. یکی از این سؤالات این است که آیا ورود جدید شرکت پرشیا خودرو به عرصه ورزش و باشگاهداری ممکن است منجر به خرید باشگاه ورزشی سایپا شود؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار