کد خبر: 959947
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
نشست صمیمی انجمن‌های تخصصی سازمان بسیج هنرمندان استان تهران با حضور امیر نصیربیگی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان امروز برگزار شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش «جوان»، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور این هم‌اندیشی به منظور احصا آخرین وضعیت هنری ادبی بسیج و بررسی برنامه‌های حمایتی و تولیدی انجمن‌های هنری ادبی و عرصه‌های نقش‌آفرینی هنرمندان بسیجی صورت گرفته است.
در این نشست یک روزه که با حضور رئیس سازمان بسیج هنرمندان و معاونان مربوطه صورت گرفت، با هیئت‌رئیسه سپاه استان و نظارت بر عملکرد کانون‌های شهرستان‌های قرچک، ورامین و دماوند دیدار به عمل آمد و جلسه هم‌اندیشی با فرماندهی ناحیه این شهرستان‌ها به منظور ارزیابی عملکرد کانون‌های شهرستان‌ها برگزار شد. این دیدار با حضور امیر نصیربیگی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان، معاونان این سازمان و هنرمندان شبکه هنری ادبی بسیج در شهرستان‌های دماوند، قرچک و ورامین برگزار شد و برنامه‌های شبکه هنری ادبی بسیج در این نشست تبیین شد. در حاشیه این نشست از خانواده‌های شهدای هنرمند، جانباز و پیشکسوت شهرستان‌های قرچک، ورامین و دماوند دیدار به عمل آمد. در این دیدار که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، رئیس و مدیران سازمان بسیج هنرمندان ضمن حضور در منازل خانواده‌های شهید مختار سالمی، شهید محمدجواد نکویی‌فرد و شهید محمدرضا علیجانی به گفت‌وگو و بیان خاطرات شهیدان هنرمند پرداختند و از آثار هنری هنرمندان شهید، جانباز و پیشکسوت شهرستان بازدید کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار