کد خبر: 959946
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
پاسخ کامبیز دیرباز به دعوت تلویزیون برای اجرا
هنوز اجرای کامبیز دیرباز برای برنامه اتومبیلرانی قطعی نشده و این بازیگر به توافق نرسیده است.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش تسنیم، کامبیز دیرباز چندی پیش سریال «شرایط خاص» را روی آنتن داشت و در تئاتر «ماربازی» هم روی صحنه رفت. البته یک کاراکتر فرعی هم در سریال «گاندو» داشت که جواد افشار کارگردان این سریال پیش از این درباره حضور کوتاه او گفت: آوردن کامبیز دیرباز در فصل نخست که نقش فرعی هم دارد، به موجب معرفی این بازیگر و نوید حضور او در فصل دوم «گاندو» است که جزو قهرمانان اصلی داستان به شمار می‌رود. ان‌شاءالله در فصل دوم، دیرباز به عنوان یکی از قهرمان‌های سریال حضور خواهد داشت. اما خبری در فضای مجازی دست‌به‌دست شد که دیرباز قرار است، به زودی مجری تلویزیون هم بشود و یک برنامه جدیدی با محوریت اتومبیلرانی در شبکه نسیم اجرا کند.
کامبیز دیرباز در واکنش به این خبر به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: وقتی این خبر را دیدم تعجب کردم، چون هنوز به توافق مالی و قطعیت نرسیده‌ایم و نباید این‌طور اطلاع‌رسانی می‌شد. حرفه‌ای‌گری در اطلاع‌رسانی ایجاب می‌کند که وقتی اسپانسر و توافقات مالی یک برنامه‌ای انجام شد، اعلام عمومی کنند. چون من چند پیشنهاد دیگر اجرای تلویزیونی داشتم، اما عذرخواهی کردم و نپذیرفتم. این پروژه هم به علت علاقه‌مندی و آشنایی نسبت به حیطه کاری‌اش یعنی اتومبیلرانی پذیرفتم، اما هنوز این کار قطعی نشده و توافقات مالی هم نهایی نشده است.
دیرباز در پاسخ به این سؤال که چرا بار‌ها به شما اجرای تلویزیونی پیشنهاد شده و نپذیرفته‌اید، خاطرنشان کرد: به نظر من اجرای تلویزیونی همچون حرکت روی لبه تیغ است. اگر آن برنامه بگیرد، مجری بازیگر موفق می‌شود و حتی در ادامه کار دنیای بازیگری‌اش هم تأثیر می‌گذارد. اگر برنامه موفق نباشد و حتی متوسط هم پخش شود، باز هم به اعتبار آن بازیگر یا مجری لطمه می‌زند. اصولاً این نگاه در سریال هم وجود دارد و به شدت حساس‌تر از سینماست.
سریال متوسط بازی شود یا متوسط از آب دربیاید، چون بیشتر هم دیده می‌شود باز هم تهدیدزا خواهد بود، اما موفقیت در اجرای تلویزیونی و سریال، هر دو فرصت‌ساز هستند. او با اشاره به اینکه نقش متفاوت به تغییر گریم و پوشش نیست، تصریح کرد: تفاوت کاراکتر و شخصیت در فیلم به تغییر نوع گریم، لباس و پوشش برنمی‌گردد بلکه این تفاوت‌ها را قلم نویسنده به ارمغان می‌آورد. البته برخی از دوستان به واسطه این تغییرات ظاهری بر این باورند که کاراکتر متفاوتی را ارائه دهند. من در این شرایط ترجیح می‌دهم نقش‌ها و کاراکتر‌های مدنظر مردم را ایفا کنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار