کد خبر: 959928
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
سرویس ایران جوان آنلاین: مراسم ویژه بزرگداشت هفت شهید روستای سعیدآباد ساوجبلاغ در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش «جوان» یک عضو ستاد بزرگداشت یاد و خاطره هفت شهید سرافراز روستای سعیدآباد ساوجبلاغ در این باره گفت: طبق سنت هرساله، امسال نیز مراسم بزرگداشت یاد و خاطره هفت شهید روستای سعیدآباد با حضور باشکوه خانواده‌های معظم شهدا، جمعی از مسئولان و مردم روستای سعیدآباد و همه علاقمندان به شهدا در این روستا برگزار می‌شود. راضیه علی قارداش ادامه داد: این مراسم در روز شنبه ۸ تیرماه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد روستای سعیدآباد برگزار می‌شود. سخنران این مراسم سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن‌مجتبی (ع) البرز خواهد بود و اسحاق فیروز زراع نیز به مداحی خواهد پرداخت.

وی هدف از برگزاری یادواره شهدا را تداوم راه شهیدان در جامعه دانست و افزود: با برگزاری این مراسم راه شهدا تبیین و روشنگری خواهد شد و نسل جدید ما خواهند دانست که برای حفظ نظام اسلامی چه فداکاری‌ها و ایثار‌هایی صورت گرفته است. وی پیام شهدا را مقاومت و تسلیم نشدن مقابل استکبار و نظام سلطه دانست و تأکید کرد: امروز هم اکثریت جامعه ما با الهام گرفتن از شهدا، گزینه مقاومت را بر سازش و تسلیم شدن مقابل زورگویان ترجیح می‌دهند. لازم به ذکر است که این یادواره در گرامیداشت شهیدان محمد‌رسول شهبازی، موسی خیل‌فرهنگ، مهدی پارسا، محمود شریفی، رحیم باقرپور و محمد نیازاده از شهدای دوران دفاع مقدس و شهید جواد محمدی که از شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون روستای سعیدآباد است، برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار