کد خبر: 959886
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
روز جمعه و در شهر لاهيجان
مراسم بزرگداشت نهمین سالگرد شهادت پاسدار رشید اسلام «شهید حاج عقیل خلیلی زاده» با حضور جمعي از خانواده های شهدا و ايثارگران ، مسئولان و اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان های سیاهکل و لاهیجان برگزار مي شود.

مراسم بزرگداشت نهمین سالگرد شهادت پاسدار رشید اسلام «شهید حاج عقیل خلیلی زاده» با حضور جمعي از خانواده های شهدا و ايثارگران ، مسئولان و اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان های سیاهکل و لاهیجان در روز جمعه 7 تیرماه 1398 از ساعت 17 در مسجد جامع لاهيجان برگزار مي شود.

به گزارش جوان آنلاين، غلامحسين خليلي زاده، پدر شهيد ضمن دعوت از همرزمان شهيد و عموم مردم براي شرکت در مراسم بزرگداشت شهيد ،به شاخصه هاي اخلاقي فرزندش اشاره مي كند و مي گويد: عقيل همه دلبستگي‌‌‌هاي دنيا را فداي اسلام و نظام اسلامي و ولايت کرد و با خودسازي همواره آماده  جهاد و فداكاري در راه اسلام و ولايت بود و در اين راه آرام و قرار نداشت. وي افزود: اواز پيشقراولان مدافعان حرم و از مجاهدان تلاشگر بيداري اسلامي بود که با شهادتش دل همه را همراه خود کرد.

گفتني است شهيد عقيل خليلي‌زاده متولد ۱۲ بهمن 1361  از پاسداران نيروي قدس سپاه  بود که هميشه آماده جهاد بود و در اين راه  گاه  به جاي همكارانش كه متاهل بودند به ماموريت مي رفت. او تازه‌ داماد پاسداري بود كه به رغم فراهم شدن مقدمات ازدواجش، شهادت را ترجيح داد و 19 خرداد 1389 حجله سرخ شهادتش برپا شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار