کد خبر: 959734
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
رئیس شورای شهر اردبیل:
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: اقدامات لازم برای صدور مجوز برای راه‌اندازی ۱۱ پروژه عملیاتی در اردبیل محقق شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علیرضا پوستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات لازم برای صدور مجوز برای راه‌اندازی 11 پروژه عملیاتی در اردبیل محقق شده که در این زمینه انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و جلب مشارکت‌های مردمی اولویت اساسی است.

وی با اشاره به این که موافقت با 11 طرح از 29 طرح محقق شده است بیان کرد: در این زمینه با جلب سرمایه‌گذاران توانسته‌ایم حوزه‌های مربوط به گردشگری، عمرانی و خدماتی را به سرانجام برسانیم که در این زمینه ایجاد و تقویت درآمد پایدار شهری نیز منوط به اهمیت بخش سرمایه‌گذاری است.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تهیه و تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف با مشارکت اعضای شورای شهر در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه مخالفت با اجرای برخی پروژه‌ها در دست بررسی است تا هر چه سریع‌تر مشکلات و موانع موجود برطرف شود.

پوستی تصریح کرد: رفع دغدغه سرمایه‌گذاران از موارد مهمی است که باید با در نظر گرفتن نقطه سودآوری و حفظ حقوق شهرداری محقق شود که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی است و درصدد هستیم با مشارکت در اجرای پروژه‌های مشارکتی در توسعه شهری سهیم باشیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم مسئولان در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم در توسعه برنامه‌های عمران شهری و نیز کمک به توسعه منطقه موفق عمل کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر