کد خبر: 959679
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با انتقاد از عدم تامین قیر پروژه‌های عمرانی گفت: مردم قبول نمی کنند در کشوری که تولید می کند، مشکل قیر داشته باشیم.

بیت الله عبداللهی  اظهار داشت:  پروژه‌های عمرانی به خصوص راه‌های اصلی و روستایی حدود دو سال است که در آذربایجان‌شرقی و شهرستان هریس با مشکلات قیر روبه‌رو هستند و پروژه‌ها به دلیل نبود قیر یا به کندی اجرا می‌شود و یا اجرا نمی‌شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از وزرای نفت، راه و رئیس سازمان برنامه و بودجه می خواهم که به این قضیه خاتمه دهند زیرا در کشوری که نفت تولید می کند، مردم قبول نمی کنند مشکل قیر داشته باشیم و پروژه های عمرانی اجرایی نشود.

وی توضیح داد: فصل کار در آذربایجان شرقی و هریس 3 ماه بیشتر نیست ولی سال گذشته سهمیه قیر این منطقه را در زمستان تحویل دادند که عملاً پروژه های عمرانی اجرایی نمی شود.

عبداللهی در ادامه از وزرای نفت، جهاد کشاورزی و صمت خواست نسبت به افزایش قیمت کود ورود کرده و افزود: قیمت کود 3 برابر افزایش یافته و انصاف نیست در سالی که رونق تولید نام گرفته و کشاورزان با مشکلات و مسائل عدیده ای همچون سرمازدگی، سیل و خشکسالی روبه‌رو بودند، این مشکل نیز اضافه شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس همچنین از وزیر علوم خواست به قول خود درخصوص راه اندازی دانشکده هریس عمل کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر