کد خبر: 959678
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
دبیر نظام مشارکت شرکت پالایش نفت اصفهان:
دبیر نظام مشارکت شرکت پالایش نفت اصفهان از ۳۴۱ میليارد ريال سود و صرفه جويي که محصول اجراي پيشنهاد ها طي سال گذشته در اين شركت بوده، خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،فرشته مشهدی  با اشاره به عملکرد نظام پیشنهادها در سال ۱۳۹۷  اظهار نمود: از میان ۲۱۲۴پيشنهاد دريافتي، تعداد۳۶۸   پيشنهاد تصويب و۹۳   مورد نيز اجرايي گرديد و اجراي اين پيشنهادها در سال گذشته  ۳۴ ميليارد تومان  صرفه جويي اقتصادي در برداشته که ميزان صرفه جويي اجراي پيشنهادها به ازاي هر نفر بيش از۱۳۲۵۰۰ ريال  بوده است.

 وی در ادامه ضمن تشکر از مساعدت و همکاری کاركنان، نرخ سرانه پیشنهاد را ۸۱/. و نرخ مشاركت را ۷۰/۳۲  اعلام و اظهار اميدواري نمود: با حمايت و مشاركت جويي مديران و كاركنان و جذب ايده هاي جديد در نظام پيشنهاد ها، ضمن ارتقاي شاخص هاي سرانه و نرخ مشاركت شاهد موفقيت روز افزون شركت پالايش نفت اصفهان  در اين زمينه باشيم و از اين طريق گامي در جهت دستيابي به ارتقاء توان داخلي و استفاده از تمامي ظرفيت ها و توانمندي ها در سطح شركت و همچنين سطح ملي و كشوري برداشته شود.

دبیر نظام پیشنهاد های شرکت پالايش نفت اصفهان  افزود: اين  شرکت‌هاي براي روزآمد شدن و افزايش توانمندي‌ در جهت رشد و توسعه کمي و كيفي خدمت‌رساني  همكاران و افزايش رضايت‌مندي آنان نيازمند استفاده از مزيت‌هاي ذهني و فكري اين عوامل در چارچوب سيستم‌هاي مديريتي همچون نظام مشاركت، يكي از موثرترين روش‌هاي جلب مشاركت كاركنان، مي‌باشند  وبراي تحقق مديريت مشاركتي، وجود مكانيسم‌هاي عملياتي و به‌دور از هرگونه شعار در راستاي مشاركت واقعي و داوطلبانه، شور و اشتياق كاركنان ضروري است و در اين جهت نقش حمايت‌هاي مديريتي، فرهنگ‌سازي، آموزشي و توجه به عوامل انگيزشي بسيار مهم‌ جلوه مي‌كند.

شرکت پالایش نفت اصفهان فعالیت خود را در زمینه پالایش نفت خام و تولید فرآورده های نفتي و تامين خوراک صنايع پايين دستي شرکت هاي پتروشيمي اصفهان، پتروشيمي اراک، نفت سپاهان، پالايش نفت جي و صنايع شيميايي ايران از سال ۱۳۵۸ آغاز نموده و هم اکنون حدود ۲۳ درصد از فرآورده هاي نفتي مورد نياز کشور را توليد مي نمايد.

شایان ذکر است ؛اين واحد عظيم صنعتي، به منظور تحقق اهداف سازماني و مديريتي مندرج در خط مشي شركت همزمان با اجراي طرح عظيم و راهبردي بهبود فرآيند و بهينه سازي پالايشگاه اصفهان با توجه به اهداف زيست محيطي، افزايش كمي و كيفي محصولات و فرآورده ها و سودآوري شركت، سيستم هاي مديريت كيفيت، زيست محيطي، ايمني و بهداشت حرفه اي را بر اساس آخرين ويرايش استانداردهايISO/TS-29001  ، ISO-9001، ISO-14001، OHSAS-18001  ، HSE-MS مستقر نموده و تحت سيستم مديريت يكپارچه اجراء مي نمايد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر