کد خبر: 959667
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
درگیری ترافیکی راننده تاکسی با راننده عبوری در یکی از خیابان‌های تهران به مرگ راننده تاکسی انجامید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، یکی از دلایل درگیری‌های خیابانی در فصل گرما پایین آمدن آستانه تحمل افراد در هوای گرم و به‌خصوص ترافیک‌های طاقت‌فرسای خیابان‌های پایتخت است که همیشه پلیس و مراجع قضایی به شهروندان توصیه می‌کنند در این فصل با تمرین، آستانه تحمل خود را بالا ببرند و از مشاجره و درگیری با یکدیگر بپرهیزند. پرونده مرگ ناگهانی راننده تاکسی که هنگام مشاجره با راننده دیگری در یکی از خیابان‌های شلوغ تهران رخ داد، ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه امسال به مأموران پلیس تهران گزارش شد.
پس از اعلام این خبر، مأموران راهی بیمارستان و با جسد مرد ۶۰ ساله‌ای روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت هنگام درگیری با مرد دیگری سکته کرده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است. همچنین مشخص شد مرد فوت شده راننده تاکسی است که دقایقی قبل با راننده عبوری دیگری در خیابان آزادی حوالی نواب درگیر شده و سکته کرده است.
راننده عبوری که همراه همسرش در این حادثه بازداشت شده بودند به مأموران گفت: من نجار هستم. چند روز قبل خودرویی خریدم و ساعتی پیش همراه همسرم با خودروی خود از خانه بیرون آمدیم تا به دفتر ثبت برویم و سند خودرو را به نام بزنم. داخل خیابان آزادی در حال رانندگی بودم که راننده خودروی تاکسی پشت سرم دائم بوق می‌زد که سریع‌تر حرکت کنم. با دست اشاره کردم که ترافیک است. او خیلی عصبانی شد و وقتی در نزدیکی خیابان نواب توقف کردم از خودرو پیاده شد و فحش ناموسی داد که من هم از خودرو پیاده شدم و به او فحاشی ناموسی کردم. سپس با هم درگیر شدیم که رهگذران میانجیگری کردند و درگیری ما پایان یافت. من سوار خودروی خود شدم، اما راننده تاکسی همچنان اصرار داشت که با من درگیر شود. او مدام فحاشی می‌کرد، اما من بی‌اعتنایی کردم و تصمیم گرفتم حرکت کنم و از محل دور شوم که راننده تاکسی جلوی خودرویم دراز کشید و مانع حرکت من شد. کمی به عقب رفتم و فرمان پیچاندم تا به او صدمه نزنم، اما راننده تاکسی دوباره از روی زمین برخاست و جلوی خودرو آمد و مانع حرکت من شد. چند باری سعی کردم با عقب و جلو رفتن از محل دور شوم، اما او همچنان مانع می‌شد تا اینکه عصبانی شد و از روی زمین برخاست و با دست چند ضربه به خودروی من زد و ناگهان حالش بد و نقش بر زمین شد. در حالی که ترسیده بودم با اورژانس تماس گرفتم که پزشک اورژانس از ما خواست تا زمان رسیدن عوامل اورژانس او را ماساژ بدهیم. همسرم دقایقی او را ماساژ داد تا اینکه آمبولانس از راه رسید و او را به بیمارستان منتقل کرد، اما متأسفانه این فرد در بیمارستان فوت کرد.
همزمان با ادامه تحقیقات دو متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند. مرد نجار و همسرش در بازجویی‌ها حرف‌های روز حادثه را تکرار کردند. وی در ادامه گفت:‌ای کاش آن روز آستانه تحمل خود را بالا می‌بردم و اصلاً به بوق‌ها و فحاشی مرد فوت شده توجهی نمی‌کردم تا الان شاهد این اتفاق نباشم. از آنجایی که در معاینات اولیه پزشکی علت مرگ راننده تاکسی سکته اعلام شده بود، مرد نجار و همسرش به اتهام تسبیب در قتل غیرعمد مرد تاکسی‌دار با قرار وثیقه تا کامل شدن تحقیقات و مشخص شدن علت اصلی مرگ از سوی پزشکی قانونی به دستور قاضی پرونده آزاد شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار