کد خبر: 959632
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
تازه عروسی که برای آرایش به آرایشگاهی در شمال تهران رفته بود هنگام رنگ کردن موهایش ناگهان فوت کرد.
به گزارش خبرنگار ما، چند روز قبل بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک زن جوانی در آرایشگاه زنانه‌ای حوالی شمال پایتخت با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل شد.
بررسی‌های تیم جنایی در محل حادثه نشان داد ساعتی قبل تازه عروسی برای رنگ کردن موهایش به آرایشگاه زنانه مراجعه کرده است که پس از دکلره کردن موهایش ناگهان حالش بد می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان به کام مرگ می‌رود.
بررسی‌های مأموران نشان داد زن فوت شده تازه عروسی به نام مارال است. وی چند روز قبل برای رفتن به مهمانی به آرایشگاه مراجعه می‌کند تا موهایش را رنگ کند. مارال که از رنگ موهایش ناراضی بوده‌است، روز حادثه دوباره به آرایشگاه می‌رود تا موهایش را رنگ تازه‌ای بزند که به طرز مرموزی فوت می‌کند.
یکی از شاهدان به مأموران گفت: زن فوت شده برای رنگ مجدد موهایش به آرایشگاه آمده بود که آرایشگر ابتدا مو‌های او را دکلره کرد و بعد با دستگاه شروع به خشک کردن مو‌های او کرد. ساعتی گذشت که زن جوان گفت: سرم سوزش گرفته است، اما آرایشگر مدعی بود این سوزش عادی است که ناگهان وی بی‌هوش شد و از روی صندلی به زمین افتاد. در حالی که همه شوکه شده بودیم، آرایشگر سریع ظرف آبی را روی سر مارال خالی کرد و بعد هم از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت پزشکان اعلام کردند تازه عروس به خاطر پارگی مویرگ‌های سرش به کام مرگ رفته است. پرونده این حادثه به دستور بازپرس ویژه قتل برای رسیدگی به ناحیه دادسرای ۱۹ تهران ارسال شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار