کد خبر: 959604
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
رنگ موی بلوند، زن جوان را به کام مرگ کشاند.
سرویس اجتماعی جوان آنلاین: بلوند کردن مو برای نو عروس جوان به بهای مرگش تمام شد. رنگ مویی که قرار بود چهره این زن را زیباتر کند، او را به کام مرگ کشاند. مرگی تلخ که در یکی از آرایشگاه‌های شمال تهران رخ داد و مویرگ‌های سرش را پاره کرد. این درحالی است که شوهر این تازه‌عروس هم بعد از شنیدن خبر مرگ عجیب همسرش در آرایشگاه، سکته کرد و در بیمارستان بستری شد.

چند روز پیش بود که این پرونده در دادسرای جنایی تهران مقابل میز بازپرس قرار گرفت. مرگ تازه‌عروس در یکی از آرایشگاه‌های شمال تهران؛ با اعلام مرگ مشکوک زنی جوان در بیمارستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و تحقیقات در این رابطه آغاز شد. ماجرا از این قرار بود که شیما زن ٣٢ ساله که به تازگی عروسی کرده بود، برای بلوندکردن موهایش به آرایشگاهی در شمال تهران رفته بود. او که آخر هفته به جشن عروسی یکی از بستگانش دعوت شده بود، می‌خواست رنگ موهایش را برای عروسی روشن‌تر کند. او آن روز موهایش را بلوند کرد، اما ناراضی از آرایشگاه بیرون رفت. برای همین فردای همان روز دوباره به آرایشگاه رفت تا اعتراضش را به زن آرایشگر بگوید. او می‌خواست موهایش روشن‌تر شود. همین شد که زن آرایشگر دوباره موهایش را رنگ کرد و مواد دکلره را روی سر شیما گذاشت. شیما با مواد دکلره دو ساعت تمام منتظر ماند، اما ناگهان بی‌حال روی زمین افتاد. براساس تحقیقات پلیس زن آرایشگر بعد از این اتفاق روی سر شیما آب سرد می‌ریزد که همین مسأله باعث بیهوشی کامل این زن می‌شود. اورژانس را خبر می‌کنند، اما زن جوان به خاطر پارگی مویرگ‌های سرش جان خود را از دست می‌دهد و این ماجرا به یکی از پرونده‌های جنایی تبدیل می‌شود.

وقتی شوهر این زن چند روز پس از مرگ همسرش به دادسرای جنایی می‌رود و شکایت خود را مطرح می‌کند، درباره جزییات مرگ عجیب همسرش به قاضی می‌گوید: «من و شیما تازه با هم ازدواج کرده بودیم. قرار بود آخر هفته به عروسی یکی از بستگانمان برویم. برای همین شیما به آرایشگاه رفت تا موهایش را بلوند کند. اما وقتی برگشت، کاملا ناراضی بود. می‌گفت: موهایش اصلا روشن نشده و دلش می‌خواهد بیشتر از این بلوند باشد. برای همین باز هم فردای آن روز به آرایشگاه رفت تا اعتراضش را به آرایشگرش بگوید. اما چند ساعت بعد خبر تلخی را شنیدم. به من زنگ زدند و گفتند که شیما در بیمارستان است. وقتی به آن‌جا رفتم، گفتند او فوت شده است، به همین راحتی همسرم را از دست دادم، بعد از مرگش من هم سکته کردم و چند روزی در بیمارستان بستری شدم، تا این‌که وقتی به هوش آمدم و پرس‌وجو کردم، فهمیدم آرایشگر باعث مرگ همسرم شده است. گویا وقتی شیما دوباره به آن‌جا می‌رود تا بگوید موهایش آن‌طور که می‌خواسته روشن نشده، زن آرایشگر باز هم مواد دکلره را روی سر همسرم می‌گذارد. دو ساعت تمام همسرم می‌نشیند و حتی به زن آرایشگر می‌گوید که سرش دارد می‌سوزد، ولی آن زن می‌گوید که برای روشن‌شدن مو باید مواد زمان زیادی روی سرش بماند و این سوختگی طبیعی است. تا این‌که همسرم بی‌حال روی زمین می‌افتد و بعد از آن یک سطل آب سرد روی او می‌ریزند. آب را که رویش می‌ریزند، شیما کاملا بیهوش می‌شود و بعد از آن تازه به اورژانس زنگ می‌زنند. همسرم به بیمارستان منتقل می‌شود، ولی چند ساعت بعد به دلیل پارگی مویرگ‌های سر جانش را از دست می‌دهد. من هم تا الان در بیمارستان بستری بودم و به محض این‌که حالم بهتر شد، تصمیم گرفتم به دادسرا بیایم تا از عاملان مرگ همسرم که همان زن آرایشگر است، شکایت کنم.»

پس از اعلام شکایت این تازه‌داماد پرونده‌ای که در دادسرای جنایی پایتخت تشکیل شده بود، برای رسیدگی بیشتر به دادسرای ناحیه ١٩ تهران که ویژه رسیدگی به جرایم پزشکی و دارویی است، ارجاع شد و قرار است در این دادسرا به پرونده مرگ این زن رسیدگی و تحقیق شود.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
2
3
انتقام زنتو بگیر از شون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
1
1
واقعا خیلی وحشتناکه باید بررسی دقیق بشه ایام اد دکلره تقلبی، بودند امنیت دیگه وجود ندتره
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار