کد خبر: 959559
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
مدير مخابرات منطقه آذربايجان شرقی:
مدير مخابرات منطقه آذربايجان شرقی در بازديد از مرکز تماس 2020 ( اينترنت پرسرعت مخابرات ) برضرورت جلب رضايت مشتريان تاکيد کرد.

 مدير مخابرات منطقه آذربايجان شرقی پس از بازديد از مرکز تماس 2020 در جمع مديران و پاسخگويان این مرکز گفت : هدف اصلی ايجاد مرکز تماس 2020 ارائه خدمات سرويس هاي باند پهن ، پیگیری مشکل و رفع عیب مشتریان محترم در حداقل زمان می باشد.که لازم است کارشناسان مركز تماس اشکالات اعلام شده را دقیقاً تحلیل و ضمن راهنمایی مشتریان ، از بخش های مرتبط پشتیبانی و فنی شبکه رفع آنها را پیگیری نمایند وجود کارشناسان مجرب این مرکز باید صرفه جویی در زمان مشکل را به همراه داشته باشند و در مجموع بايد از رضایت مشتریان محترم در ارائه سرویس مطلوب و نحوه برخورد و مناسب با آنان اطمینان حاصل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان با تاکيد برآموزش دوره ای پاسخگويان در تمامی حوزه های مخابراتي و انتقال تجربيات آنان به همدیگر و ارتقاء شاخص های مركز تماس اظهار اميدواری کرد : با تلاش همکاران و اقدامات انجام يافته در حوزه شبکه و فناوری اطلاعات بتوانیم در سال 98 جزو 5 مرکز تماس برتر کشور باشیم.

در جريان این بازديد که معاون تجاری و رئیس اداره خدمات پس از فروش حضور داشتند ضمن بررسی مشکلات مرکز تماس 2020 استان راهکارهای لازم ارائه کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر