مدير مخابرات منطقه آذربايجان شرقی پس از بازديد از مرکز تماس 2020 در جمع مديران و پاسخگويان این مرکز گفت : هدف اصلی ايجاد مرکز تماس 2020 ارائه خدمات سرويس هاي باند پهن ، پیگیری مشکل و رفع عیب مشتریان محترم در حداقل زمان می باشد.که لازم است کارشناسان مركز تماس اشکالات اعلام شده را دقیقاً تحلیل و ضمن راهنمایی مشتریان ، از بخش های مرتبط پشتیبانی و فنی شبکه رفع آنها را پیگیری نمایند وجود کارشناسان مجرب این مرکز باید صرفه جویی در زمان مشکل را به همراه داشته باشند و در مجموع بايد از رضایت مشتریان محترم در ارائه سرویس مطلوب و نحوه برخورد و مناسب با آنان اطمینان حاصل شود.
وی در بخش دیگری از سخنان با تاکيد برآموزش دوره ای پاسخگويان در تمامی حوزه های مخابراتي و انتقال تجربيات آنان به همدیگر و ارتقاء شاخص های مركز تماس اظهار اميدواری کرد : با تلاش همکاران و اقدامات انجام يافته در حوزه شبکه و فناوری اطلاعات بتوانیم در سال 98 جزو 5 مرکز تماس برتر کشور باشیم.
در جريان این بازديد که معاون تجاری و رئیس اداره خدمات پس از فروش حضور داشتند ضمن بررسی مشکلات مرکز تماس 2020 استان راهکارهای لازم ارائه کرد.