کد خبر: 959505
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی ۲۰ طرح ورزشی در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی ۲۰ طرح ورزشی در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان آغاز شد.

عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این طرح های ورزشی ۲۵۰ میلیارد ریال است که بخشی از آن از محل منابع ملی و بخشی نیز از اعتبارات استانی تا مین می شود.

وی ادامه داد: تالار مسابقات و سالن یک هزار نفری شهر محلات، پیست تمام فول تارتان اراک، سالن سه هزار نفری و بزرگترین تالار مسابقات استان مرکزی با رعایت استانداردهای بین المللی، سالن ورزشی دستجان اراک، سالن ورزشی جوادیه خمین و شهر کمیجان از مهمترین طرح های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در سال جاری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: سالن ورزشی چند منظوره راونج دلیجان، زمین چمن مصنوعی فجر ساوه، سالن طبقاتی مامونیه، سالن ورزشی شهر مهاجران و سالن ورزشی چند منظوره غینر شازند از دیگر طرح های ورزشی امسال این استان است.

حقدادی اظهار داشت: ساخت زمین چمن مینی فوتبال روستایی در روستاهای امیرآباد فراهان، خورهه محلات، رباط دلیجان، لوزدر شازند، ضامنجان اراک، باغ شیخ ساوه، ورده زرندیه، گازران خنداب و دودهک دلیجان نیز از دیگر طرح های اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در سال جاری است.

وی بیان کرد: طرح های ورزشی مختلفی نیز در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهرستان های اراک و ساوه برنامه ریزی شده که با تامین اعتبارات عملیات ساخت اآن ها کلید می خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: توسعه ظرفیت های ورزشی در بخش حرفه ای و همگانی گام اصلی در ساختن جامعه ای پویا و فعال است که این مهم در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی قرار دارد و در همین راستای سال گذشته نیز چندین طرح ورزشی نیمه تمام تکمیل و در اختیار مردم قرار گرفت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر