کد خبر: 959499
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
در ۲ بیانیه رسمی عنوان شد
موج حمایت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرنگونی پهپاد جاسوسی امریکا بر فراز دریای عمان همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین تحول جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس شورای اسلامی در دو بیانیه جداگانه از اقدام این نهاد انقلابی تشکر کردند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: موج حمایت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرنگونی پهپاد جاسوسی امریکا بر فراز دریای عمان همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین تحول جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس شورای اسلامی در دو بیانیه جداگانه از اقدام این نهاد انقلابی تشکر کردند.
بنا بر این گزارش، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از اقدام انقلابی سپاه پاسداران در انهدام پهپاد جاسوسی امریکا قدردانی و تأکید کرد که ایران هیچ تهدیدی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

رویکرد انقلابی، ایران را به یک‌قطب تأثیرگذار در تحولات منطقه و جهان تبدیل کرده است

در این بیانیه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام سیاسی مقتدر، شناخت دقیقی از سیاست‌های امریکا و جریان استکبار دارد و اقدامات نمایشی و سخنان مزّورانه مقامات امریکایی را لفاظی‌هایی رسانه‌ای و سیاسی می‌داند. در همین راستا عمیقاً اعتقاد دارد تنها راهبرد کارآمد و منطقی در مواجهه با امریکا مقاومت فعال و دیپلماسی انقلابی است. نمونه حقیقی و ناب دیپلماسی انقلابی بیانات صریح، روشن و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن بود که نقشه‌های شیطانی ترامپ را که در پوشش دیپلماسی تزویر ارائه‌شده بود نقش بر آب کرد و بار دیگر شمّه‌ای از برکات رهبری و ولایت مطلقه فقیه را در صیانت از انقلاب و اسلام نشان داد. این رویکرد انقلابی در کنار قدرت نظامی و دفاعی، ایران را به یک‌قطب تأثیرگذار در تحولات منطقه و جهان تبدیل کرده است.

در این راستا ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته و مدرن و پرهزینه جاسوسی امریکا که تنها گوشه‌ای از توان و پیشرفت صنعت دفاعی و پدافندی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است، نشان داد که موشک‌های دقیق، نقطه‌زن و کاملاً ایرانی، هرگونه تجاوز و تهدیدی را خنثی و دشمنان را به عقب‌نشینی وادار خواهند کرد. اکنون امریکا به این حقیقت پی برده است گزینه جنگ و تهدید، اثری در مقاومت و ایستادگی ملت ایران نخواهد داشت و ایران هرگونه تهدیدی را در هر سطحی، بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. با سقوط پهپاد فوق پیشرفته امریکایی بار دیگر پیام قدرت موشکی ایران به تمام دنیا مخابره و خواب آشفته اسرائیل و اذناب منطقه‌ای استکبار آشفته‌تر شد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر و تشکر از اقدام قاطع و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌خصوص نیرو‌های مقتدر هوافضای سپاه اعلام می‌دارد: رژیم مستکبر امریکا و همپیمانانش بدانند مرز‌های زمینی، دریایی و آسمان ایران در دستان قدرتمند نیرو‌های مسلح ایران است که امن‌ترین و باثبات‌ترین موقعیت را برای دوستان و مردمان این سرزمین و میدان آتش سهمگین و جهنمی برای متجاوزان و بدخواهان فراهم نموده است.

۲۵۰ نماینده مجلس از سپاه برای سرنگونی پهپاد امریکایی حمایت کردند

همچنین ۲۵۰نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن حمایت کامل از سپاه به دلیل ساقط کردن پهپاد امریکایی تأکید کردند: سرنگونی این پهپاد معادلات روانی دشمنان را بر هم ریخت و دیگر هیچ پرنده متجاوزی توان ورود به آسمان ایران را نخواهد داشت. در این بیانیه که توسط احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی قرائت شد، آمده است: سوم خرداد مفهومی مقدس و غرورآفرین در تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی ایران است. در طول جنگ تحمیلی فتح خرمشهر در این روز، دشمن بعثی و حامیان آن را در سرآشیبی سقوط قرار دادند و اکنون موشک سوم خرداد دشمن استکباری را در سرآشیبی شکست قرار داده است. سرنگونی پهپاد امریکایی که پیشرفته‌ترین جنگ‌افزار آن قدرت به شمار می‌رود معادلات جنگ روانی را به هم ریخت و دیگر هیچ پرنده متجاوزی توان ورود به آسمان ایران را ندارد، حتی تحلیلگران ارشد نظامی دنیا در مقابل این عز بزرگ سر فرود آورده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در طول ۲۸سال گذشته راهبرد نظامی و تولیدات خوداتکایی تجهیزات تهاجمی و دفاعی جمهوری اسلامی با هدف مقابله با خصم همیشگی ملت سرافراز ایران شکل گرفته است. رویداد بزرگی که معادلات نظامی و سیاسی دنیا را بر هم زد تنها بخشی از این قدرت است که با توکل بر خدای متعال، مولفه‌های امنیت ملی کشور را بیش از پیش تقویت کرده است.
این بیانیه می‌افزاید: ما نمایندگان ملت بزرگ ایران ضمن حمایت کامل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیرو‌های مسلح کشور، با افتخار اعلام می‌کنیم که حامی جان برکف سیاست انقلابی کشور در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری بوده و به امریکا و دیگر کشور‌های حامی آن توصیه می‌کنیم هر چه زودتر اشتباهات گذشته را متوقف کرده و به امنیت و قدرت جمهوری اسلامی ایران اعتراف کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار