کد خبر: 959431
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به برگزاری کیفی مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان در اردبیل این شهر بدون شک مدعی اصلی گردشگری ورزشی در کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی درنشست با خبرنگاران اظهار کرد : قابلیت‌های ورزشی استان اردبیل بسیار قابل توجه است و این ظرفیت‌ها می تواند شانس میزبانی استان اردبیل را در مسابقات متعدد ورزشی افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه میزبانی از مسابقات بین المللی در کشورهای مختلف جهت معرفی قابلیت‌های گردشگری آن منطقه انجام می گیرد، ادامه داد: گردشگری ورزشی یکی از مفاهیم نوظهور گردشگری در سطح جهان است که بسیاری از کشورها سرمایه گذاری ویژه ای برای آن انجام داده اند.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل اضافه کرد: برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان کلاس میزبانی استان اردبیل را در سطح جهان به نمایش گذاشت و این سطح از میزبانی قطعا بازخورد مثبتی برای ورزش و گردشگری استان خواهد داشت.

 فلاحی افزود: رایزنی‌های لازم برای میزبانی استان اردبیل از یکی از بازی های والیبال برفی در سطح جهانی در حال انجام است که در صورت حصول نتیجه و دریافت میزبانی این مسابقات در زمستان امسال برگزار خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان داشت: بازی های لیگ ملت های والیبال جهان در بیش از 20 رسانه بین المللی پخش می شود که این باعث معرفی قابلیت های گردشگری استان در سطح جهانی خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر